Merci, maar wel even mijn laptop opgestart 323mb werkt niet zo goed in TapatalkSupergrover schreef:ici: http://velorooms.com/roadbooks/2014/tdf-vredit-en.pdfericpeters schreef:Ik zou zo een officieel tour routeboek wel eens willen inzien. Iemand een idee hoe je een kunt bemachtigen of eventueel digitaal inzien?
Tour 2014
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat als ie de keuze zou hebben tussen zijn eigen gebid, of deze etappe en een kunstgebid, hij voor de laatste zal gaan
Als we Herbert moeten geloven is dit de glorieuze wederopstanding die gaat leiden tot een heroïsche etappeoverwinning.
Als we Herbert moeten geloven is dit de glorieuze wederopstanding die gaat leiden tot een heroïsche etappeoverwinning.
Ik weet niet of Mollema zo religieus is Ik hou het op gebitsjoerdth schreef:Ik denk dat als ie de keuze zou hebben tussen zijn eigen gebid, of deze etappe en een kunstgebid, hij voor de laatste zal gaan
Zou wederopstanding wel weer in een groter perspectief plaatsen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Hoort erbiij op een forum hè. Ik ben zelf ook in het bezit van hele dikke vingerssjoerdth schreef:Damn pijnlijk, zat ondertussen de koers in de gaten te houden
Het ziet er vooralsnog goed uit voor de groep.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Ben benieuwd of Mollema dit vol kan houden.....
- oldandslow
- Forum-lid
De verwachtingen voor Mollema zijn ook wel erg hoog. Als hij even wat minder is dan vorig jaar wordt hij al afgefakkeld. Het lijkt wel of men zijn salaris uit eigen zak moet betalen. Nog niet zo lang geleden was het Boom (die de verwachtingen niet waar kon maken volgens de kenners). En Gesink natuurlijk, die was ook teleurstellend. Nu Mollema, volgend jaar Dumoulin in het verdomhoekje als hij Martin niet klopt? De druk wordt zo wel erg hoog, die mannen voelen het zelf ook wel als het niet goed gaat. Gun ze aub de kans om het nog eens beter te gaan doen.Al zal dat voor Bauke waarschijnlijk niet meer voor deze TdF zijn, gezien zijn ziekte in de eerste week.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
HIj staat gewoon tiende, dat lijkt me een goede prestatie, maar er zit meer in het vat, nog lang geen reden om hem af te branden. En met deze aanval laat hij toch mooi zien dat het geen mak lammetje is. Hij had ook als VDB een beetje kunnen janken voor de camera, al laat die nu ook de benen spreken, dus wat dat betreft ook chapeau.
Kiryenka is nu in zijn eentje de SKY train... mijn hemel waar haalt die vent het vandaan.... Mollema doet hard zijn best.