Vandaag gefietst in 2015
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag bijna 84 km gefietst en weer veel wind vanaf de zijkant. Maar de temperatuur was wel goed. Ik ben via Maasbree richting Ijsselstein gereden en van daar richting Vredepeel terug nog via Sevenum. Heb nog lekker twee kerels gechickt, heerlijk had vandaag echt goede benen8-)
Ghost Nivolet 6LC
ga toch eens bijhouden hoeveel vrouwen ik gedudet hebSweety2008 schreef:Vandaag bijna 84 km gefietst en weer veel wind vanaf de zijkant. Maar de temperatuur was wel goed. Ik ben via Maasbree richting Ijsselstein gereden en van daar richting Vredepeel terug nog via Sevenum. Heb nog lekker twee kerels gechickt, heerlijk had vandaag echt goede benen8-)
overigens fiets ik meestal toch gewoon mijn eigen tempo en maakt het me niet uit wie mij voorbij rijdt of ik voorbij rijd
Ik fiets ook altijd veel in dat gebied en in de buurt van de Maas. Eén van mijn trainingsrondjes in dat gebied noem ik de 'Kessel-special'. Vandaag ben ik toevallig ook door IJsselsteijn gereden op de terugweg van een rondje Deurne-Weeze-Deurne. Hebben we elkaar net gemist.Sweety2008 schreef:Vandaag bijna 84 km gefietst en weer veel wind vanaf de zijkant. Maar de temperatuur was wel goed. Ik ben via Maasbree richting Ijsselstein gereden en van daar richting Vredepeel terug nog via Sevenum. Heb nog lekker twee kerels gechickt, heerlijk had vandaag echt goede benen8-)
Real men wear blûk!!! Marcel
Ik heb gisteren een lullig rondje gefietst met als smoes geocachen. (psycho71; ik ben aan de lopende band gedudet).
Dit is in de Rhoonse Grienden (daar mag je niet fietsen), wilde laten zien wat een mooie plekjes er zijn zo dicht onder de rook van Rotterdam. Grienden zijn vloedbossen aan de oevers van de Oude Maas waar van oudsher wilgentenen worden gewonnen. Het kan hier dus helemaal onder water staan. De wilgen worden expres laag gehouden zodat de griendwerkers makkelijk bij de takken kunnen en ze worden om de drie jaar geoogst. Vandaar dat er altijd een deel heel kort en net gesnoeid en een deel in volle glorie. (ja je leert nog eens wat van geocachen; oa dat is er ook zo leuk aan)
Dit is in de Rhoonse Grienden (daar mag je niet fietsen), wilde laten zien wat een mooie plekjes er zijn zo dicht onder de rook van Rotterdam. Grienden zijn vloedbossen aan de oevers van de Oude Maas waar van oudsher wilgentenen worden gewonnen. Het kan hier dus helemaal onder water staan. De wilgen worden expres laag gehouden zodat de griendwerkers makkelijk bij de takken kunnen en ze worden om de drie jaar geoogst. Vandaar dat er altijd een deel heel kort en net gesnoeid en een deel in volle glorie. (ja je leert nog eens wat van geocachen; oa dat is er ook zo leuk aan)
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Een leerzame training dus!
Het weer zag er vanmorgen goed uit ten Oosten van Arnhem dus om 09:30 uur op pad met de buurman Rondje "t Peeske 2 maal en de muur van Zeddam gedaan heerlijk in het zonnetje gereden. max 26.1 gr nu 15 gr en zware windstoten met regen
https://app.strava.com/activities/298533714
https://app.strava.com/activities/298533714
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Sweety2008
- Forum-lid
Dat zal wel uk weet ja ook niet hoe jij eruitzit en welke fiets je hebt. Ik fiets ook vaak Helden-Panningen en dan weer terug over Kessel. Omdat ik nog geen navigatie op mijn racer heb en het oriëntatievermogen van een aardbei fiets ik vaak dezelfde routes langzaam aan begint dit te vervelen. Naja moet nog een beetje sparen op mij fietsnavigatie ook omdat ze voor 4 weken terug mijn beurs met Pin pas gerold hebben en ook meteen mijn bankrekening leeg geroofd hebbenmarcelb schreef:Ik fiets ook altijd veel in dat gebied en in de buurt van de Maas. Eén van mijn trainingsrondjes in dat gebied noem ik de 'Kessel-special'. Vandaag ben ik toevallig ook door IJsselsteijn gereden op de terugweg van een rondje Deurne-Weeze-Deurne. Hebben we elkaar net gemist.Sweety2008 schreef:Vandaag bijna 84 km gefietst en weer veel wind vanaf de zijkant. Maar de temperatuur was wel goed. Ik ben via Maasbree richting Ijsselstein gereden en van daar richting Vredepeel terug nog via Sevenum. Heb nog lekker twee kerels gechickt, heerlijk had vandaag echt goede benen8-)
Ook niks meer gehoord van de politie hoe het ermee voorstaat.
Ghost Nivolet 6LC
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Code geel qua weer. Was vroeg wakker en rond 07:45u al op de racefiets en al in het kort.
Het begon lekker zonnig en ging op pad en maar kijken hoe lang er normaal te fietsen was. In ieder geval elk urr even een stop gemaakt om de buienradar te checken want af en toe van die "mooie" wolkenpartijen.
Ook niet te gek ver uit de buurt (begin Veluwe bij Barneveld) en was voor mij ook B-wegen checken voor de Hayabusa KIKA motorrit van 23 mei. Dus ideaal om stukjes nog eens te rijden en in mijn geheugen te prenten.
De wind wakkerde soms flink aan, maar kon redelijk tempo vast blijven houden al waren de laatste 30 km niet de allerbeste meer.
Toch 151km op de teller na iets meer dan 5 uur en net niet aan de 30 gem. (maar 29,8 dik tevrreden mee). 10 minuten thuis en begon de regen en het onweer.
Rit op Strava https://app.strava.com/activities/298520886
De bewegende beelden van Polar https://flow.polar.com/training/relive/84934231
Geen foto's onderweg, maar dit plaatje geeft aan dat ik het aardig uitgekiend had, of kwestie van geluk.....
Het begon lekker zonnig en ging op pad en maar kijken hoe lang er normaal te fietsen was. In ieder geval elk urr even een stop gemaakt om de buienradar te checken want af en toe van die "mooie" wolkenpartijen.
Ook niet te gek ver uit de buurt (begin Veluwe bij Barneveld) en was voor mij ook B-wegen checken voor de Hayabusa KIKA motorrit van 23 mei. Dus ideaal om stukjes nog eens te rijden en in mijn geheugen te prenten.
De wind wakkerde soms flink aan, maar kon redelijk tempo vast blijven houden al waren de laatste 30 km niet de allerbeste meer.
Toch 151km op de teller na iets meer dan 5 uur en net niet aan de 30 gem. (maar 29,8 dik tevrreden mee). 10 minuten thuis en begon de regen en het onweer.
Rit op Strava https://app.strava.com/activities/298520886
De bewegende beelden van Polar https://flow.polar.com/training/relive/84934231
Geen foto's onderweg, maar dit plaatje geeft aan dat ik het aardig uitgekiend had, of kwestie van geluk.....
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- ophetkantje
- Forum-lid
Deze zou ik even in het taaltopic droppenSweety2008 schreef: hoe het ermee voorstaat.
Ach, ik zeg ook maar wat
Vanmorgen eerst gewacht tot wegen wat droger waren en toen met wind tegen richting de buien gefietst.
Verbaasde me erover dat ik veel mensen zag fietsen in complete winteroutfit, terwijl het toch echt 21 graden op m'n garmin was. (ik reed kort/kort en had voor zekerheid regenjasje bij me)
Gerkeerd bij Wassenaar en daar begon het flink te regenen, even koffiepauze gehouden toen het begon te onweren.
Daarna met wind mee terug gefietst, wel wat druppels maar geen echte buieen gehad.
https://www.strava.com/activities/298572076
Verbaasde me erover dat ik veel mensen zag fietsen in complete winteroutfit, terwijl het toch echt 21 graden op m'n garmin was. (ik reed kort/kort en had voor zekerheid regenjasje bij me)
Gerkeerd bij Wassenaar en daar begon het flink te regenen, even koffiepauze gehouden toen het begon te onweren.
Daarna met wind mee terug gefietst, wel wat druppels maar geen echte buieen gehad.
https://www.strava.com/activities/298572076
- Sweety2008
- Forum-lid
Oké dit komt omdat ik ook op een Duits forum zit en dan gebeurd zoiets af en toe. Als jullie in het Duits schrijven dan denk ik dat er ook fouten zijn vooral de naamvallen zijn berucht:lol::lol:ophetkantje schreef:Deze zou ik even in het taaltopic droppenSweety2008 schreef: hoe het ermee voorstaat.
Ghost Nivolet 6LC