Giro 2018
-
- Forum-lid
Je zal maar degene zijn die al die ballonnetjes moet opblazen.
Zomaar een niet-limitatieve opsomming:
Sky koopt voor veel geld Eurosport en de exclusieve rechten op de Italiaanse koersen en heeft daarmee de Giro in een commerciële houdgreep
Sky heeft zoveel geld dat ze alle goede renners kopen die in elke andere ploeg kopman zouden zijn.
Sky neemt voor veel geld louche dokters in dienst en plotseling, out of the blue, hebben voormalig kerngezonde jonge volwassenen de meest bizarre aandoeningen en zijn voorzien van een stapel attesten waardoor ze naar hartenlust kunnen spuiten, slikken, snuiven en puffen.
Sky spendeert een bak met geld aan een leger topadvocaten die dreigen met torenhoge claims die elke koersorganisatie, nationale of internationale wielerbond aan de rand van de afgrond brengt.
Naar mijn mening is het gewoon een Cosa Nostra met de baas van Sky als Capo di Capi.
Sky koopt voor veel geld Eurosport en de exclusieve rechten op de Italiaanse koersen en heeft daarmee de Giro in een commerciële houdgreep
Sky heeft zoveel geld dat ze alle goede renners kopen die in elke andere ploeg kopman zouden zijn.
Sky neemt voor veel geld louche dokters in dienst en plotseling, out of the blue, hebben voormalig kerngezonde jonge volwassenen de meest bizarre aandoeningen en zijn voorzien van een stapel attesten waardoor ze naar hartenlust kunnen spuiten, slikken, snuiven en puffen.
Sky spendeert een bak met geld aan een leger topadvocaten die dreigen met torenhoge claims die elke koersorganisatie, nationale of internationale wielerbond aan de rand van de afgrond brengt.
Naar mijn mening is het gewoon een Cosa Nostra met de baas van Sky als Capo di Capi.
-
- Forum-lid HC
Pinot loopt ook te spacen op z'n fiets.
Pinot zit al op dik 9 minuten van Froome/Dumoulin.
Kruis erover want die achterstand liep hij in zeer korte tijd op.
Al bijna 11,5 minuten nu.......
Kruis erover want die achterstand liep hij in zeer korte tijd op.
Al bijna 11,5 minuten nu.......
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Froome neemt geen risico en heeft voldoende pufjes ingenomen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij zal wel winnen vanmiddag: de kopgroep heeft genoeg ruimte en hij zal zo wel in groep favorieten finishen.
Ik heb geen behoefte om te kijken, geloof het wel.
Net lekker zelf gefietst, was ook puffen (flinke warme tegenwind).
Ik heb geen behoefte om te kijken, geloof het wel.
Net lekker zelf gefietst, was ook puffen (flinke warme tegenwind).
Less is bore
Idiote winnaar, of hij nou schuldig is of niet.
Niks geleerd van toen AC eruit werd geknipt vanwege Clenbuterol. Die zaken lijken echt enorm op elkaar... geklooi over grenswaardes van een relatief onschuldig middel (maar wat zit erachter...., bij AC had je de niet strafbare weekmakers in zijn bloed).
Chris had gewoon op inactief moeten worden gezet, desnoods met forse financiële compensatie. Nu weet je niet of Tom straks in het najaar alsnog roze mag ophalen.
Niks geleerd van toen AC eruit werd geknipt vanwege Clenbuterol. Die zaken lijken echt enorm op elkaar... geklooi over grenswaardes van een relatief onschuldig middel (maar wat zit erachter...., bij AC had je de niet strafbare weekmakers in zijn bloed).
Chris had gewoon op inactief moeten worden gezet, desnoods met forse financiële compensatie. Nu weet je niet of Tom straks in het najaar alsnog roze mag ophalen.
-
- Forum-lid HC
Denk dat Froomie too big to fail is. Ik zet gewoon een bril op die mij blind maakt voor al die (rand)zaken en geniet van de koers van de dag.
http://www.wielerflits.nl/nieuws/360850 ... maken.html
Ik snap er echt helemaal niets meer van. Waarom zegt Poels zoiets?
1. Hij heeft het ethisch besef van een doppinda.
2. Hij is inmiddels zo geindoctrineerd bij Sky dat hij serieus gelooft dat dit normaal is (net als Westra die nog steeds beweert niets verkeerd te hebben gedaan met z'n geveinsde knieblessures om cortisonen te kunnen gebruiken met een attest).
3. Hij voert een briljant toneelstukje op voor de camera.
Zeg het maar, ik neig naar optie 2.
Ik snap er echt helemaal niets meer van. Waarom zegt Poels zoiets?
1. Hij heeft het ethisch besef van een doppinda.
2. Hij is inmiddels zo geindoctrineerd bij Sky dat hij serieus gelooft dat dit normaal is (net als Westra die nog steeds beweert niets verkeerd te hebben gedaan met z'n geveinsde knieblessures om cortisonen te kunnen gebruiken met een attest).
3. Hij voert een briljant toneelstukje op voor de camera.
Zeg het maar, ik neig naar optie 2.
Laatst gewijzigd door SiO2 op 26 mei 2018 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.