Vandaag gefietst in 2017
Een paar uurtjes rustig los gereden. Tegen de wind in de hartslag rond de 120 gehouden, de snelheid klom niet boven de 25. Na ±35 km dan freewheelend terug naar huis. Het was vandaag al een stuk warmer dan gisteren.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Zaterdag reed ik ri Masca en droog gehouden. Zondag 19-3 retourtje Güimar en reed een hagelbui tegemoet, maar bleef bij wat regen maar wel hagelresten langs de kant op 600 m hoogte.DarklyDreaming schreef:Dat ziet er qua weer beter uit!fredmtb-sport schreef:Was eigenlijk gisteren, maar eindelijk de Teide opgegaan vanaf Playa (zeeniveau) tot het hoogst fietsbare punt wat op zo'n 2.300 meter hoogte ligt.
Ik ben van 14 - 21 Maart geweest, maar zodra je het binnenland inging, was het bewolkt en koud. Zaterdag 18 maart een verschrikkelijke regen- en hagel-bui gehad tussen Granadilla en Vilaflor.
Vandaag opnieuw ri Masca, maar veel wind om echt door te gaan in die hoek. Dus wat alternatief klimwerk opgezocht wat met 3.700hm op 150km aardig gelukt is.
https://www.strava.com/activities/911396846
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Dat ziet er fraai uit Fred.
Extragratistip: haal ff die spelvout uit je onderschrift
Extragratistip: haal ff die spelvout uit je onderschrift
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Dank je 53x11, bewolkte foto achterwege gelaten.
Spelfoudt? Valt best mee........
Spelfoudt? Valt best mee........
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
EchtE prof rijdT.
-
- Forum-lid HC
Moest dat nou Meester Frank ?havana schreef:EchtE prof rijdT.
Ik irriteer me eigen er ook al maanden aan.
-
- Forum-lid
Hoofdletters gebruik je aan het begin van een zin of eigen naam. Niet aan het einde van een woord.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag maar weer eens 69 km gefietst er stond nog steeds veel wind. Ik kwam amper vooruit met mijn laag verzet en hogere trapfrequentie also de boel omgeschakeld en met een groter verzet gefietst en heel lage trapfrequentie.
Ghost Nivolet 6LC
Heerlijk ritje gemaakt. Vond de wind erg meevallen. Prachtig weer. Voor mij de eerste keer met zomerschoenen, kon prima (wel GroenLinks-sokken). 82 km.
Dit voorjaar is naar mijn mening nu al beter dan het vorige.
Dit voorjaar is naar mijn mening nu al beter dan het vorige.