Het grote woon-werk topic
-
- Forum-lid
Ik ben lekker vrij vandaag. Ben 5dec wel gegaan. Ging prima, al was de terugweg DH>Leiden wel een avontuur (met 36km/u gem)
Betere omschrijving is misschien: ''naar huis waaien''
http://connect.garmin.com/activity/412448428
Betere omschrijving is misschien: ''naar huis waaien''
http://connect.garmin.com/activity/412448428
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Is de paus katholiek? haha ja hoor! Was wel uitkijken geblazenDoubleJ schreef:Zijn er vanmorgen nog helden gaan ww'en?? Ik ben maar even lafjes met de trein gegaan
Ik ging door de polder en dan heb je wat weinig beschutting het was vooral zijwind en die was ook wat onverwacht soms. Wel leuk.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ehm ja, een auto heb ik niet en de bus komt daar niet. Weinig keus. Je bent wel gelijk wakker als je aankomt, kan je het koffierondje meteen overslaan.DoubleJ schreef:Zijn er vanmorgen nog helden gaan ww'en?? Ik ben maar even lafjes met de trein gegaan
S'middags de wind in de rug, ik ben nog nooit zo hard een brug op gewaaid.
Veni. Vidi. Fietsie.
Vandaag weer mijn woon-werktripje van Neede naar Enschede v.v. Heenreis kon de grote spinnaker erop. Ging als de brandweer. Terug goede wind tegen. Beetje regen. Toch is dit beter dan de onder nul tripjes die ik gewend ben in December.
De SKS spatborden en naafdynamo deden hun werk goed.
Groeten, Eric
De SKS spatborden en naafdynamo deden hun werk goed.
Groeten, Eric
Vanochtend een stuk achter een pekelwagen moeten blijven hangen.
Een pekelwagen!!!!!.........beetje overtrokken voor mijn beleving.
Totaal niet glad (omgeving Rotterdam). Men zal wel wat zout overgehad hebben denk ik. Het is alleen zo slecht voor de fiets.
Een pekelwagen!!!!!.........beetje overtrokken voor mijn beleving.
Totaal niet glad (omgeving Rotterdam). Men zal wel wat zout overgehad hebben denk ik. Het is alleen zo slecht voor de fiets.
Op de fiets, want de metro is zeker niets!!!!
Ik lees nu dat er ook wordt gewaarschuwd voor verraderlijke gladheid.
Glad was het zeker niet maar na verschillende berichtgevingen kon het plaatselijk dus wel aan de gladde kant zijn. Allemaal opletten dus wanneer je ook vroeg je meters moet maken!
Glad was het zeker niet maar na verschillende berichtgevingen kon het plaatselijk dus wel aan de gladde kant zijn. Allemaal opletten dus wanneer je ook vroeg je meters moet maken!
Op de fiets, want de metro is zeker niets!!!!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vrijwel al mijn valpartijen deden zich voor bij woon-werk verkeer en gladheid en daarom ben ik dan altijd wat vorozichtiger, wat meestal averiecht werkt, maar ja... zet die knop maar eens om.
vanochtend zag ik wel hier en daar witte plekken op de weg en het wegdek bij bruggen wat bevroren. Ik dacht er verder niet zo bij na. Pas bij aankomst op kantoor zag ik dat er werd gewaarschuwd voor gladheid.
vanochtend zag ik wel hier en daar witte plekken op de weg en het wegdek bij bruggen wat bevroren. Ik dacht er verder niet zo bij na. Pas bij aankomst op kantoor zag ik dat er werd gewaarschuwd voor gladheid.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- plantagenet
- Forum-lid
De eerste 2 woon-werk ritten van het jaar zitten erop. Vanmorgen wel even afzien met Z5 tegenwind en lichte regen, maar vanmiddag lekker droog naar huis kunnen rijden met windje in de rug.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd