Foto werktnietjwkeij schreef:
Geen hooggebergte, maar voor mij wel een mijlpaal.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Corto Maltese
- Forum-lid
De foto is ook voor mij niet te zien.
Tijdje geleden 's avonds gefietst en wegens pech onderweg wat later thuis dan gepland. Tja en toen dus een behoorlijk stuk in het donker moeten fietsen. Dat zal me niet nog een keer overkomen. Achterlicht had ik al wel liggen, omdat ik die eens gekocht heb bij mijn Prologo zadel waar zo'n ding op zit waar je een klein zadeltasje op kunt klikken, maar ook een achterlicht. Nog nooit gebruikt aangezien ik nog geen voorlicht had gekocht. Nu toch maar eentje aangeschaft, een mooie Lezyne Super Drive XL. Ding geeft een bak licht. Is te monteren zonder gereedschap, dus die gaat mooi mee in de achterzak bij avondritten.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
N.a.v dit topic : http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=69478
Dit e-boek gekocht: Professional guide to wheel building, door Roger Musson.
Komende tijd eens rustig doorlezen. En als het me aanspreekt (inmiddels prikkelt het al), de komende winter misschien eens een wielbouw-projectje starten..... (?)
Dit e-boek gekocht: Professional guide to wheel building, door Roger Musson.
Komende tijd eens rustig doorlezen. En als het me aanspreekt (inmiddels prikkelt het al), de komende winter misschien eens een wielbouw-projectje starten..... (?)
Als troost voor het uitzitten van een paar blessures (gebroken sleutelbeen, gebroken en gekneusde ribben, gekneusde pols etc) maar online (buiten een beetje surfen kan ik niks) maar een troostkleedje gekocht voor als ik straks weer op de fiets mag. Met enige zelfspot want dit jaar was er dus geen Parijs-Roubaix wat ik juist een van de mooiste fietsuitdagingen vind. Ga nu in het najaar in dat shirt denk ik maar de Stelvio op
Buiten surfen met een gebroken sleutelbeen en ribben?Gastheerg schreef:Als troost voor het uitzitten van een paar blessures (gebroken sleutelbeen, gebroken en gekneusde ribben, gekneusde pols etc) maar online (buiten een beetje surfen kan ik niks)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Specialized BG Sport White Black:
Handschoenen gaan bij mij maar 2-3 seizoenen mee.
Handschoenen gaan bij mij maar 2-3 seizoenen mee.
- boswielrenner
- Forum-lid
Look Keo Blade 2 16NM Staal.
Schaap koekoeksklok
Sis Gel
Maxim
Parktool tang
Diverse kabels en kabelstoppers.
Pro kettingspanner en BBB voorvork snelspanner
Schaap koekoeksklok
Sis Gel
Maxim