Pinarello
- Jaap Telder
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 06 jul 2014 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Oh, Ja?ericpeters schreef:November schreef: Math Salden haalt z'n Pinarello's denk ik uit Duitsland.
Bron
Borgini? Vorig jaar stond die nog op de lijst. Hij wisselde af tussen NL/Belgie, lag er gewoon aan waar welk frame op voorraad wasericpeters schreef:Ze praatten gewoon Nederlands toen ze die van mij bestelden.November schreef: Math Salden haalt z'n Pinarello's denk ik uit Duitsland.
Een andere "officiële" dealer hier in de buurt, stuurde me net naar België (Luik) om de kleuren te bekijken.
Zo kon hij mijn BoB niet meer in NL krijgen, maar wel in Belgie
Helemaal eens met daniel1975 vind het een verschrikkelijke fiets om te zien.Het is voor mij persoonlijk geen
pinarello om te zien maar een mix van verschillende lelijke fietsen.De 65.1 of dogma2 blijven t mooist...ik ben gewoon nog zo tevreden over mijne.Vind m overigens wel bij froome passen ook een lelijk fietsende renner om naar te kijken.
pinarello om te zien maar een mix van verschillende lelijke fietsen.De 65.1 of dogma2 blijven t mooist...ik ben gewoon nog zo tevreden over mijne.Vind m overigens wel bij froome passen ook een lelijk fietsende renner om naar te kijken.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Prachtige fiets en vernieuwend die F8. Veel mooier dan de oudbollige Dogma 65.1
Pinarello kan niet eeuwig blijven hangen in de oude Dogma.
Pinarello kan niet eeuwig blijven hangen in de oude Dogma.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 07 jul 2014 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
De hier veel bekritiseerde achterkant vind ik wel mooi maar die lompe balhoofdbuis met daaronder die slanke, verkeerd om gemonteerde voorvork ziet er niet uit. Met spacertorentje en normale stuurpen wordt dat nog erger. Met het Most stuur en met minder spacers vind ik het wel wat beter.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Nee, het was die in Schimmert.JordyFr schreef:Borgini? Vorig jaar stond die nog op de lijst. Hij wisselde af tussen NL/Belgie, lag er gewoon aan waar welk frame op voorraad wasericpeters schreef:Ze praatten gewoon Nederlands toen ze die van mij bestelden.November schreef: Math Salden haalt z'n Pinarello's denk ik uit Duitsland.
Een andere "officiële" dealer hier in de buurt, stuurde me net naar België (Luik) om de kleuren te bekijken.
Zo kon hij mijn BoB niet meer in NL krijgen, maar wel in Belgie
-
- Forum-lid HC
Vindt zowel de F8 als de 65.1 geen frames die ik zou kopen (veel te duur en gewoon niet mijn smaak) maar de 65.1 reed al goed en op de F8 heb ik in Frankrijk een stuk mogen rijden (flinke berg mee genomen) en ik moet zeggen dat de F8 minimaal even goed rijdt (maar dat de uitstraling van het ene uiterste d.w.z. kleurig naar basic/technisch/Duits is gegaan).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overgestickerde Canyon was mijn eerste gedachte idd
Less is bore
-
- Forum-lid
Heb de F8 tijdens D.M. gezien ziet er wel strak uit met de nieuwe Campa groep en Bora wielen. De uitvoering van Sky was verreweg het lelijkst.