foto van je fiets
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Chique fiets! Het verbaast mij trouwens regelmatig hoe sommigen hun interieur nagenoeg perfect bij hun fiets weten te kiezen !
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Gisteren op gehaald, de monteurs bij Sensa hadden alles wel heel vast gezet, snelspanners voor kreeg ik bijna niet open.
Stuurbuis nog niet te kort afgezaagd, eerst maar eens een paar weken rondrijden voordat de zaag er definitief in gaat.
Vandaag 100+ rit gemaakt, bevalt tot nu toe zeer goed, zelfs de wielen, maar er komen toch wel fulcrum 1 in.
Stuurbuis nog niet te kort afgezaagd, eerst maar eens een paar weken rondrijden voordat de zaag er definitief in gaat.
Vandaag 100+ rit gemaakt, bevalt tot nu toe zeer goed, zelfs de wielen, maar er komen toch wel fulcrum 1 in.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Eigenlijk vind ik de wielen goed passen bij de fiets. 't Is sowieso een beetje een 'drukke' fiets met al die letters (niets mis mee hoor, begrijp mij niet verkeerd) en dan combineert het wel (is mijn mening, voor wat die waard is ). Het geheel ziet er in elk geval goed uit. De wielen die er nu in zitten houd je waarschijnlijk als reserve set?
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Ik vond het ook wel een drukke fiets, daarom gaan er ook andere wielen in, ik heb er net mavic ksyrium elite in gezet, morgen even kijken hoe dat voelt.legrimpeur schreef:Eigenlijk vind ik de wielen goed passen bij de fiets. 't Is sowieso een beetje een 'drukke' fiets met al die letters (niets mis mee hoor, begrijp mij niet verkeerd) en dan combineert het wel (is mijn mening, voor wat die waard is ). Het geheel ziet er in elk geval goed uit. De wielen die er nu in zitten houd je waarschijnlijk als reserve set?
Verder wel een heel fijn fietsje
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Mijn rakkers
-
- Forum-lid
Thx,ben er ook erg blij mee.