Iepersvvander schreef:Vanwaar ben je juist fgrs?
Specialized
-
- Forum-lid
Gedraag je maar heel goed in het verkeer,je wordt altijd herkent.
Gr.
Sjef
Gr.
Sjef
-
- Forum-lid
Mag ik vragen waarom je geen aero zadelpen hebt?
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi voorbeeld om de afgang bij S te zien. Als je dit naast de huidige Vias(co) ziet vraag je je bijna af of de design afdeling collectief de laatste jaren stoned is geweest.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Onda hadden ze nooit mee moeten stoppen. Van uniek herkenbaar naar eenheidsworst. De Dogma 6x.x serie is over 15jr nog herkenbaar en waarschijnlijk een soort van klassieker.
Less is bore
- Jaap Telder
- Forum-lid
En daarom willen er zoveel mensen graag op rijden dat ze zelfs met duizenden in China worden nagemaakt en als warme broodjes over de toonbank gaan...blijkbaar een zeer gewild en geslaagd ontwerp, ik constateer dat men er graag mee wil pronken.
( En de echte rijdt ook nog eens fantastisch goed, daar kan menig fietsje niet aan tippen, lees de testen en reviews, zo, dat is even weer scoren )
( En de echte rijdt ook nog eens fantastisch goed, daar kan menig fietsje niet aan tippen, lees de testen en reviews, zo, dat is even weer scoren )
In extra time koers op Canvas was net goed te zien dat Tom Boonen echt future shock in zijn Roubaix heeft. In de slow motion beelden van de beklimming van de muur zie je het heel goed.(Joost) schreef:Op deze foto volgens mij duidelijk de verende stuurpen te zien op een Roubaix met velgremmen:
Zie ook de site van Quick Step