Cervélo
Net bij mijn LBS de nieuwe S3 gaan bestellen afmontage gaat er als volgt uitzien,
Super record
LW's gen3
AX Zeus stuurpen
AX 4000 stuurbocht
AX Endurance zadel
AX Bidonhouders
Time RXS ti pedalen
Met een beetje geluk komt ie onder de zes kg,het duurt me nu al telang voordat ie opgebouwd kan worden,
Super record
LW's gen3
AX Zeus stuurpen
AX 4000 stuurbocht
AX Endurance zadel
AX Bidonhouders
Time RXS ti pedalen
Met een beetje geluk komt ie onder de zes kg,het duurt me nu al telang voordat ie opgebouwd kan worden,
I live to ride,I ride Passoni
Er zijn wel degelijk losse frames te koop, maar er zijn geen vaste (verkoop)prijzen voor.
Voor veel winkels is het misschien een uitkomst, voor mij niet echt. Ik bouw alles custom op namelijk. Maar de frames zijn wel zo'n 200 euro duurder geworden. Dat zul je ook merken als je terug rekent.
Dus wie nog een S2 2009 bijvoorbeeld wil, is goedkoper en sneller uit.. Tenzij je graag de 2010 wilt. Wat dat betreft is het voor de mensen die graag shoppen de aankomende tijd wel interessant. 2009 moet er bij sommige uit en de prijzen zijn lager dan de 2010..
Sla je slag voor diegene, maar wacht zeker de bikemotion af, want ik moet zeggen dat de 2010 fietsen er in real life erg goed uitzien ...
Voor veel winkels is het misschien een uitkomst, voor mij niet echt. Ik bouw alles custom op namelijk. Maar de frames zijn wel zo'n 200 euro duurder geworden. Dat zul je ook merken als je terug rekent.
Dus wie nog een S2 2009 bijvoorbeeld wil, is goedkoper en sneller uit.. Tenzij je graag de 2010 wilt. Wat dat betreft is het voor de mensen die graag shoppen de aankomende tijd wel interessant. 2009 moet er bij sommige uit en de prijzen zijn lager dan de 2010..
Sla je slag voor diegene, maar wacht zeker de bikemotion af, want ik moet zeggen dat de 2010 fietsen er in real life erg goed uitzien ...
-
- Forum-lid
ik zou het wit laten stuiten die zadelpen lijkt mij ook mooier,
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
maurice schreef:Wanneer wordt ie geleverd?
Heb je al prijzen?
Geleverd geen idee hoor ik van de week wel,richtprijzen framesets zie onderstaande link.
http://www.bikeradar.com/news/article/e ... 2010-23039
I live to ride,I ride Passoni
roger schreef:Net bij mijn LBS de nieuwe S3 gaan bestellen afmontage gaat er als volgt uitzien,
Super record
LW's gen3
AX Zeus stuurpen
AX 4000 stuurbocht
AX Endurance zadel
AX Bidonhouders
Time RXS ti pedalen
Impressive spullen [img=http://forum.tour-magazin.de/images/smi ... pplaus.gif], Roger!
Ik ben benieuwd hoe de stuurpen en het stuur gaan bevallen.
Ik kom tzt zeker ff kieke...