Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Toch bijzonder dat er meteen een verwijzing komt naar D66, dat Marijn meer had moeten doen, en waar was Dionne….
Kom op zeg, het gaat er gewoon om dat veel mannen zich niet kunnen gedragen, en daarin gedekt worden door (vaak) andere meelachende mannen. Het wordt tijd dat wij als mannen ook eens onze verantwoordelijkheid pakken.
Kom op zeg, het gaat er gewoon om dat veel mannen zich niet kunnen gedragen, en daarin gedekt worden door (vaak) andere meelachende mannen. Het wordt tijd dat wij als mannen ook eens onze verantwoordelijkheid pakken.
Precies dit ja.Hanz Bé schreef: ↑11 mar 2023 10:12 Toch bijzonder dat er meteen een verwijzing komt naar D66, dat Marijn meer had moeten doen, en waar was Dionne….
DankjeHanz Bé schreef: ↑11 mar 2023 10:12 Toch bijzonder dat er meteen een verwijzing komt naar D66, dat Marijn meer had moeten doen, en waar was Dionne….
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
De rol van het echtpaar Egbers/Dekker wordt ook een interessante.
Ik ben idd een witte man van ronde 50 dus potentieel zou ik dit gedrag normaal moeten vinden. Recent op het werk verplicht cursussen moeten doorlopen. Wat een nobrainers. Ik moet terugdenken aan de oudejaarsconference van Claudia de Breij: als het niet naar je moeder kan versturen, dan moet je niet versturen.
Best simpel.
Ik ben idd een witte man van ronde 50 dus potentieel zou ik dit gedrag normaal moeten vinden. Recent op het werk verplicht cursussen moeten doorlopen. Wat een nobrainers. Ik moet terugdenken aan de oudejaarsconference van Claudia de Breij: als het niet naar je moeder kan versturen, dan moet je niet versturen.
Best simpel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, je kunt geen regel vastleggen. Wat de persoonlijke verstandhouding is van groot belang in dit soort situaties.
Ik heb vrouwelijke collega’s waarmee ik zonder (wederzijdse!!) twijfel geheel veilig een tweepersoonshotelkamer zou boeken en collega’s waarbij de gedachte al tot een klacht zou leiden.
Het is gewoon niet met een schaartje te knippen.
Die badopmerking van Jack gaat bij mij persoonlijk onder de noemer “hij was een beetje dom”, het gedrag van Egberts ver over de lijn.
Ik heb vrouwelijke collega’s waarmee ik zonder (wederzijdse!!) twijfel geheel veilig een tweepersoonshotelkamer zou boeken en collega’s waarbij de gedachte al tot een klacht zou leiden.
Die badopmerking van Jack gaat bij mij persoonlijk onder de noemer “hij was een beetje dom”, het gedrag van Egberts ver over de lijn.
Less is bore
Als het bij die ene opmerking zou blijven dan wel, maar dat weten we dus niet.daniel1975 schreef: ↑11 mar 2023 16:34 Die badopmerking van Jack gaat bij mij persoonlijk onder de noemer “hij was een beetje dom”, het gedrag van Egberts ver over de lijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, eens.
Dat irriteert mij ook wel een beetje in deze case. Enorm veel ruimte voor speculatie.
Dat het niet oke is geweest lijkt mij duidelijk, maar nu te veel interpretatieruimte.
Dat irriteert mij ook wel een beetje in deze case. Enorm veel ruimte voor speculatie.
Dat het niet oke is geweest lijkt mij duidelijk, maar nu te veel interpretatieruimte.
Less is bore
Tuurlijk, het is niet te vangen in een regeltje. Maar zeker bij nieuwe collega's zou ik de safe side kiezen. En de-de-breij regel zou in dit geval erg effectief geweest zijn.daniel1975 schreef: ↑11 mar 2023 16:34 Nee, je kunt geen regel vastleggen. Wat de persoonlijke verstandhouding is van groot belang in dit soort situaties.
De bad-opmerking was niet snugger, maar je moet ook een vergissing kunnen begaan. Als iemand zegt dat vind ik onprettig, desnoods via vertrouwenspersoon, en diegene betert zijn leven, moet het bij dit soort dingen ook af zijn. Overigens alleen in geval van ongepaste opmerkingen. Als verder gaat is het een ander verhaal.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.