Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vorige week een korte briek van Catelli gekocht bij Futurumshop (http://www.futurumshop.nl/castelli-team ... ek-m.phtml). Zit heerlijk. Is een goede aanschaf. Is nu uitverkocht. Verder overgestapt van Conti GP4000 23mm banden naar Speci S-Works Turbo 24mm banden met Gripton (http://www.specialized.com/nl/nl/ftb/ro ... orks-turbo). Zowel op polder wielset als op berg wielset. Daarom gebruikte Conti's over en dat geldt ook voor de nieuwe Speci Espoir Sport 23mm banden (http://www.s-winkel.nl/index.php/banden ... -road.html) die op mijn berg wielset zaten. Als iemand die gebruikte Conti's (met rood loopvlak) en/of nieuwe Espoirs (helemaal zwart) wil hebben, doe dan even een pb. Ik hoef er niks voor te hebben.
Carrera Veleno evo: Sram Red, CSC 50mm
Winspace SLC 2.0: Sram Red/Force, Mavic Cosmic 45mm
Winspace SLC 2.0: Sram Red/Force, Mavic Cosmic 45mm
Henk, wanneer je een paar ritten hebt gereden met de S-Work banden ben ik wel benieuwd naar je ervaring. Ik vind zelf de prijs aan de forse kant.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
jwkeij schreef:Mijzelf een paar Lake cx237 cadeau gedaan.
welke winkel is dat , zoek ook een paar nieuwe namelijk cx 401 of 402 ben ik nog niet uit
thanks
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
lake is idd altijd top , de vorige week aangeschafte Chain schoenen zijn alleen maar aangeschaft vanwege een stuk sponsoring anders waren het zeker lakes geworden waarvan de CX237 zeker een prachtige optie waren geweest
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Heel mooi shirt vooral de 3 kleuren sluiting.jsprbcn schreef:Ik heb enkel de jersey gekocht, dit was de enige mooie foto die ik zo kon vindenB. Banner schreef:Mooie set, de dhb Goldline.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
23mm of 25mm ?Matthijs1973 schreef:een setje Michelin Pro4 Comp Service Course bij Mantel. De standaard Mavic banden op de SLS Cosmic waren op en ik ben nog altijd zeer tevreden over de 'gewone' Pro 4 SC, eens kijken of ik verschil merk met deze Comp versie.
Laat je ervaringen weten, heb pas maar weer mavic 23mm bandjes gemonteerd (op m'n SLE wielen) passen wel erg mooi bij de wielen. (en was beetje bang dat 25mm te breed zou zijn voor deze smalle velgen)
Maar deze zien er ook wel ok uit.
Beeld is van internet, maar de schoentjes komen van Dallacollina Cycling uit Amerongen.mimarron schreef:
welke winkel is dat
Kunnen alles gewoon bestellen voor je.
Net even ingefietst, zitten net wat 'stugger/agressiever' dan mijn Fizik R1, maar absoluut niet oncomfortabel. Ik ben er blij mee voor alsnog.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Dankje want de banden lijken mij zeer goed!henk1964 schreef:@JasperGR: zodra ik inderdaad een paar ritten op de S-Works Turbo banden heb gereden, zal ik je een terugkoppeling geven op dit forum.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3