Politiek
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inmiddels hebben de partijen hun monopolie spelletje uit: de Kalverstraat is duidelijk voor de PVV.
Ons Dorp gaat naar BBB en die andere twee verdelen Neude, lange Poten en het plein.
De vicepremier is nog gissen, Mona lijkt de beste “get out off jail” card te hebben…
Ons Dorp gaat naar BBB en die andere twee verdelen Neude, lange Poten en het plein.
De vicepremier is nog gissen, Mona lijkt de beste “get out off jail” card te hebben…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ik was het ook al tegengekomen,kxlight schreef: ↑11 jun 2024 17:22 @mao: je wordt op je wenken bediend door DNB qua informatievoorziening:
https://www.telegraaf.nl/financieel/114 ... entedaling
ECB heeft en paar dagen geleden de rente verlaagd, hoewel dat economisch niet echt te verantwoorden is..
Er zijn heel veel eurolanden die hele hoge schulden hebben en daar komt de lage rente wel goed uit.
Wat wel weer een dingetje is de verplichte zzp verzekering…
Hebben de verzekeraars weer goed gelobbyd.
Ben benieuwd wie onder zzp komt te vallen, zal vast wel weer ergens een geitenpadje zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ontwikkelingssamenwerking bij de PVV…..
Less is bore
En ministers en staatssecretarissen van dezelfde partij op hetzelfde ministerie. Dat vind ik ook vreemd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Lijkt mij wel een heerlijk baantje: een dik salaris en geacht worden zo weinig mogelijk te doen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
En wat denk je van de ECB ( en DNB) zelf die hebben ook de torenhoge verliezen door de hoge rentestand.mao schreef: ↑11 jun 2024 18:49Ik was het ook al tegengekomen,kxlight schreef: ↑11 jun 2024 17:22 @mao: je wordt op je wenken bediend door DNB qua informatievoorziening:
https://www.telegraaf.nl/financieel/114 ... entedaling
ECB heeft en paar dagen geleden de rente verlaagd, hoewel dat economisch niet echt te verantwoorden is..
Er zijn heel veel eurolanden die hele hoge schulden hebben en daar komt de lage rente wel goed uit.
Echt wel een bizar besluit die renteverlaging.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Precies! En zo ook de rest van het monopolie spel. Heel erg doortrapt en totaal niet extraparlementair!! Gewoon weer poppetjes zetten op
Plekken waar poppetjes nodig zijn.
Geen enkele vorm van expertise, geen buitenstaanders die op
Bepaalde taken hun expertise zouden kunnen inbrengen, geen mensen uit het werkveld, etc.
Triest dit hoor!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik dacht dat ik het niet had begrepen, maar die is niet wat Pieter vertelde. Let op, straks Sofietje ook nog op een topplek.
Less is bore
Probleem is ook dat mensen van buiten zich niet laten lenen voor deze coalitie. Misschien zit je met een paar maanden weer thuis. Of je mag uitvoeren wat er in het hoofdpijnenakkoord is afgesproken.
-
- Forum-lid HC
En ik denk dat het lage salaris ook een probleem is.
In onze regering werkt het toch zo dat elke minister hetzelfe krijgt. Maar bv op financien of zorg is dat wel wat anders dan op minder belangrijke dossiers. Salaris van een minister president is natuurlijk een lagertje een beetje manager in het bedrijf leven met een afdeling van 30 man en een bonus komt er ook aan en dat zijn er meer dan we denken.
In onze regering werkt het toch zo dat elke minister hetzelfe krijgt. Maar bv op financien of zorg is dat wel wat anders dan op minder belangrijke dossiers. Salaris van een minister president is natuurlijk een lagertje een beetje manager in het bedrijf leven met een afdeling van 30 man en een bonus komt er ook aan en dat zijn er meer dan we denken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
€13.350 voor een minister. Moet je serieus uren voor maken, toch relatief weinig invloed uitoefenen, kritiek van heel het land in ontvangst nemen; geef mijn portie maar aan Fikkie.
NSC heeft Onderwijs minister in elk geval wel “extern” gehaald. Beter dan de baantjes carousel bij VVD en PVV.
NSC heeft Onderwijs minister in elk geval wel “extern” gehaald. Beter dan de baantjes carousel bij VVD en PVV.
Less is bore
Ja goed idee, weer een wetenschapper, de huidige minister, ook een wetenschapper, doet het ook al zo goed. *proest*daniel1975 schreef: ↑12 jun 2024 15:59 NSC heeft Onderwijs minister in elk geval wel “extern” gehaald.
Het onderwijs moet helemaal op de schop en een wetenschapper gaat er voor zorgen dat alles blijft zoals het is, disfunctioneel en achterhaald.