Klopt, bewust zo gedaan. Mijn vader liet vroeger altijd 'De Luc' op zijn fietsen spuiten met een kwinkslag naar De Rosa, nadat hij 2 jaar geleden gestorven is heb ik de traditie dus maar overgenomen
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Mooie fiets! mag ik vragen welke frame dit is?Spykerracing90 schreef: ↑17 aug 2020 22:16 Blijft een heerlijke fiets. Ook laag alu staat 'm goed.
IMG_20200817_204139.jpg
Eindelijk een weekje vrij om wat meters te maken. Ben bezig met de laatste dingetjes en vroeg mij af of derailleur zo goed zit. Ik denk dat het een direct mount frame is waarbij dat tussenstukje niet nodig is maar zeker weten doe ik het niet. Hebben jullie met of zonder?
hierbij nog foto van bijna compleet.
- borgmonster
- Forum-lid
Bovenste derailleurwieltje zal wanneer de ketting op spanning staat dichter bij de kransjes moeten liggen. Om sneller te kunnen schakelen.
Test ook of die ook bij het grootste kransje nog op de juiste afstand staat (bij gemonteerde ketting).
Test ook of die ook bij het grootste kransje nog op de juiste afstand staat (bij gemonteerde ketting).
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- borgmonster
- Forum-lid
Correct. Ook mijn idee. Door die er tussenuit te halen zit de derailleur waarschijnlijk wél goed ten opzichte van de kransjes.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
Hier mijn nieuwe workswell 268 project..
Zadelhoogte van 87. 5 nodig dus veel frames vallen af. Deze van workswell is perfect voor mij. Hieronder maar een overzichtje van de kosten etc. Althans, dat zie ik vaak terugkomen in de vragen op het forum.
Frame workswell met aerobar en zadelpen (en kleur naar keuze) 750 euro
Ultegra groep a 850 euro
Wielen CSC 360 euro (gebruik al 3 jaar wielen van hen en zijn top)
Gewicht 8.1 kilo
Voor iets meer dan 2000 euro een erg stijf frame met de trends van deze tijd (disc, kabels intern etc). Het frame wordt in Nederland verkocht bij LBS vanaf 2100 euro frame only.
Frame kleur Pantone 8c. Komt overeen met narrow Grey van Audi.
Zadelhoogte van 87. 5 nodig dus veel frames vallen af. Deze van workswell is perfect voor mij. Hieronder maar een overzichtje van de kosten etc. Althans, dat zie ik vaak terugkomen in de vragen op het forum.
Frame workswell met aerobar en zadelpen (en kleur naar keuze) 750 euro
Ultegra groep a 850 euro
Wielen CSC 360 euro (gebruik al 3 jaar wielen van hen en zijn top)
Gewicht 8.1 kilo
Voor iets meer dan 2000 euro een erg stijf frame met de trends van deze tijd (disc, kabels intern etc). Het frame wordt in Nederland verkocht bij LBS vanaf 2100 euro frame only.
Frame kleur Pantone 8c. Komt overeen met narrow Grey van Audi.
Mooi frame ( geen spacers ) en goede afmontage. Alleen het grijs is zo ..... grijs. Erg saai voor een fiets frame zonder merk. Merknaam en logo op het frame zou het goed doen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless