Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie lijstje onderaan de pagina: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/ta ... n=WREL2016
Gaat qua uitslagen echt nergens over.
Gaat qua uitslagen echt nergens over.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zegt me niets.., er staat niet bij hoe groot het deelnemers veld was.
Daarbij kan ik mij zo indenken dat het halve peloton dit soort lijstjes heeft staan... Zeker bij het dameswielrennen, waar het niveau over de breedte gewoon meer verschilt.
Volgens mij is het vrij simpel. "we" willen wielrennen. Daarvoor heb je ploegen en rensters nodig, die betaald moeten worden door sponsoren (we kopen immers nog geen kaartje voor de koers). Een sponsor betaald voor aandacht, of uit liefhebberij. Aandacht haal je door uitslagen, een leuk hoofd, of beiden. Een ploeg moet wel een zekere balans hebben, heb je alleen maar popjes die na 5km het peloton niet meer kunnen volgen, is dat niet goed voor de sponsor (alhoewel, negatieve aandacht is ook aandacht). Maar 1 of 2 popjes tegen een club rensters die voor de uitslagen moet zorgen - vaak deels knechten die ook geen uitslag rijden maar wel zorgen voor een kopvrouw. Dan is dat toch prima? Draagt wat mij betreft bij aan het bestaan van de ploeg in de eerste plaats.
Daarbij kan ik mij zo indenken dat het halve peloton dit soort lijstjes heeft staan... Zeker bij het dameswielrennen, waar het niveau over de breedte gewoon meer verschilt.
Volgens mij is het vrij simpel. "we" willen wielrennen. Daarvoor heb je ploegen en rensters nodig, die betaald moeten worden door sponsoren (we kopen immers nog geen kaartje voor de koers). Een sponsor betaald voor aandacht, of uit liefhebberij. Aandacht haal je door uitslagen, een leuk hoofd, of beiden. Een ploeg moet wel een zekere balans hebben, heb je alleen maar popjes die na 5km het peloton niet meer kunnen volgen, is dat niet goed voor de sponsor (alhoewel, negatieve aandacht is ook aandacht). Maar 1 of 2 popjes tegen een club rensters die voor de uitslagen moet zorgen - vaak deels knechten die ook geen uitslag rijden maar wel zorgen voor een kopvrouw. Dan is dat toch prima? Draagt wat mij betreft bij aan het bestaan van de ploeg in de eerste plaats.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Op z'n manier profwielrenner(ster) spelen zou mij persoonlijk mijn eer te na zijn. Ze heeft gewoon niets te zoeken in een prof koers.
Foto zoals hierboven wordt gepost van een zogenaamde bikefit, het nep druipt er gewoon vanaf, ook al plak je er een paar markers op. Iedereen ziet toch dat die hele houding nergens op lijkt. Hoofd steekt er volledig bovenuit en dan zijn de helm nog vergeten, toch wel een essentieel ding qua aerodynamica.
Foto zoals hierboven wordt gepost van een zogenaamde bikefit, het nep druipt er gewoon vanaf, ook al plak je er een paar markers op. Iedereen ziet toch dat die hele houding nergens op lijkt. Hoofd steekt er volledig bovenuit en dan zijn de helm nog vergeten, toch wel een essentieel ding qua aerodynamica.
Maar aan de andere kant zeggen die uitslagen ook niet zo heel veel, behalve dan dat ze de wedstrijden uitrijdt. Een kopvrouw moet uitslagen rijden, een knecht moet gewoon haar werk doen en daarna niet meer teveel energie verspillen. En ik durf vanuit die uitslagen niet te zeggen of ze haar knechtenrol goed invult.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Als je kijkt naar haar uitslagen als niet prof zit er nog steeds niet veel in het vat.
Maak joe woar
Het is toch zonneklaar dat Lotto-Soudal haar niet heeft aangenomen voor haar fietsprestaties? Ze is aangenomen omdat ze gigantische tieten heeft en zichzelf (mede hierdoor) uitstekend in de markt kan zetten, met dank aan haar vrij sletterige presence op de diverse asociale media.
De coverage die zij genereert op sociale media is een veelvoud van wat veel WT-profs bij de mannen genereren, tegen een fractie van de kosten. Prima beslissing dus van Lotto-Soudal.
De coverage die zij genereert op sociale media is een veelvoud van wat veel WT-profs bij de mannen genereren, tegen een fractie van de kosten. Prima beslissing dus van Lotto-Soudal.
- Supergrover
- Forum-lid HC
hahahaha iedereen denkt het en Havana zegt het...
tijd voor een PM topic?
tijd voor een PM topic?
- Infinito GB
- Forum-lid
Anders bekeken, hoeveel mannen fietsen er wel niet in het peloton rond waarvan je nooit het bestaan heb geweten, en die ook nog nooit iets van betekenis hebben gewonnen.
Trouwens, ik ga liever een avondje stappen met Puck, dan met Marianne.
Trouwens, ik ga liever een avondje stappen met Puck, dan met Marianne.
Als je Puck een beetje volgt weet je ook dat ze bepaald niet gezond eet.... Waarom zou ze ook, ze is niet aangenomen om hard te fietsen....marcuse schreef:Zou best kunnen. Volgens mij is wel zo dat de dames die wel winnen een stuk afgetrainder en platter zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat Marianne véél meer te vertellen heeft!
Less is bore
Gelul van een dronken aardbei. Kijk eens naar Elis Ligtlee of naar Kirsten Wild. Die trappen een behoorlijke deuk in een pak boter.marcuse schreef:Zou best kunnen. Volgens mij is wel zo dat de dames die wel winnen een stuk afgetrainder en platter zijn.