Ik heb dezelfde combo ben er zeer blij mee
Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Ik heb via ebay twee Tintart lenzen besteld. De blauwe polarized en een groene.
Uiteindelijk 15 euro per lens betaald.
Twee keer mee gereden. Geen verschil in kwaliteit tot nu toe. Ander soort kleur.
De blauwe is ietsje donkerder dan de prizm road, wel prettig op hele zonninge dagen.
Duurtest over een aantal maanden
Ook nog een mooi groot opberg doosje gekocht waar je ook vier lenzen netje in kwijt kan via voor 1 euro.
zat ook nog een bril en lenzen in, voor mijn zoontje, daar wilde ik maar niet zo,n dure voor kopen.
Daar zit wel wat verschil in maar ook niet veel, dunnere lenzen en een beetje krom bij de pootjes, maar ook prima voor op de camping bij het zwembad. Maar vooral voor het mooie doosje gekocht.
Uiteindelijk 15 euro per lens betaald.
Twee keer mee gereden. Geen verschil in kwaliteit tot nu toe. Ander soort kleur.
De blauwe is ietsje donkerder dan de prizm road, wel prettig op hele zonninge dagen.
Duurtest over een aantal maanden
Ook nog een mooi groot opberg doosje gekocht waar je ook vier lenzen netje in kwijt kan via voor 1 euro.
zat ook nog een bril en lenzen in, voor mijn zoontje, daar wilde ik maar niet zo,n dure voor kopen.
Daar zit wel wat verschil in maar ook niet veel, dunnere lenzen en een beetje krom bij de pootjes, maar ook prima voor op de camping bij het zwembad. Maar vooral voor het mooie doosje gekocht.
Den Bever heeft weer iets doms gedaan. Bij het grijpen naar een banaantje uit mijn achterzak, kwam mijn zonnebril ook mee. Die stuiterde dus netjes over de klinkertjes met als gevolg krassen in mijn linkerglas.
De tandpasta-truc vertrouw ik niet erg. Weet iemand of je ook ergens 1 linkerglas van onderstaand exemplaar kunt bij bestellen ?
https://www.bol.com/nl/p/oakley-holbroo ... 047444988/
De tandpasta-truc vertrouw ik niet erg. Weet iemand of je ook ergens 1 linkerglas van onderstaand exemplaar kunt bij bestellen ?
https://www.bol.com/nl/p/oakley-holbroo ... 047444988/
Na lange tijd wikken en wegen terwijl de oude bril (Tifosi) het aan het begeven was de sprong gewaagd en een Oakley Radarlock Prizm gekocht. En moet zeggen...dat had ik eerder moeten doen! Fijne bril, fijn zicht en zit super. Blij mee dus!
Weet iemand een goed adres voor losse ORIGINELE lenzen? De lenzen van mijn Half Jacket zijn dermate bekrast dat ze echt aan vervanging toe zijn...
Probeer sportbrillen shop eens in Frieslân eens - zaak zit in Wolvegæ en heeft veel voorraad :
https://www.sportbrillenshop.nl/losse-o ... alf-jacket
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Daar heb ik mijn Half Jacket gekocht
Hoe bevallen de lenzen uit china?chrissiewizzie schreef: ↑14 mar 2018 14:45 Ik heb deze week allebei de lenzen binnengekregen. Nu met dit zonnetje kan ik ze mooi even testen en ik moet zeggen dat ik geen verschil zie. het zijn exact dezelfde lenzen. Ik heb gekeken onder schuin licht naar verschil in oppervlakteafwerking en ik heb ze beurtelings voor mijn ogen gehouden, steeds met wisselend lichte en donkerdere plekken. Ik zie geen verschil. Beide lenzen zijn "dark brown" en "polarized", model Oakley M Hybrid. De kleur is gelijk, de randafwerking is gelijk, alleen de verpakking is bij Revant op het niveau Oakley (net doosje, zakje) en uit Taiwan gewoon in plastic, maar wel met een brillendoekje. €43 tegenover €14. Het lijkt er sterk op dat de Revant lenzen gewoon uit dezelfde fabriek komen. Dat is mijn aanname.
Iemand nog een Jade Iridium Path lens liggen? Ik probeer mn Radar BMX Array weer compleet te krijgen
Onlangs een Aro5 proberen te passen in maat L, maar die ging met geen mogelijkheid op mijn hoofd. Heb diverse Oakley brillen gehad en nog steeds gebuik ik mijn Jawbreaker naast een 100% bril.
Jawbreaker zit prima op mijn brede hoofd, zonder dat ik daar last van heb. Sommige andere Oakleys vallen beduidend smaller. Snap dus eigenlijk niet waarom de Aro3 en Aro5 daarom zo smal vallen, ook in maat L. En XL bestaat niet.
Jawbreaker zit prima op mijn brede hoofd, zonder dat ik daar last van heb. Sommige andere Oakleys vallen beduidend smaller. Snap dus eigenlijk niet waarom de Aro3 en Aro5 daarom zo smal vallen, ook in maat L. En XL bestaat niet.
-
- Forum-lid HC
Edit: https://www.revantoptics.com/blog/oakle ... nerations/Passen die nieuwe Oakley Radar XL EV Radarlock lenzen ook nog op het oude model?
Mijn beide Oakleys zijn de lenzen dusdanig beschadigd dat ze niet veel meer doen dan wind en muggen tegenhouden. Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer bij Oakley, met 30 verschillende kleuren in 15 verschillende uitvoeringen en prijzen die soms de nieuwprijs van de bril overstijgen.
Er zijn dus 3 generaties inmiddels waarvan de lenzen niet uitwisselbaar zijn; Radar, Radarlock en EV.
Laatst gewijzigd door DeletedUser02 op 30 jul 2018 20:43, 3 keer totaal gewijzigd.