Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Daniel Boonen
Forum-lid

Daniel Boonen 29 jun 2014 21:19

Moet de vorkbuis nog laten inkorten ja. Maar heb er geen haast mee, het stoort mij niet zo.

Vind hem er eigenlijk super uitzien verder, maar dat vinden er wel meer van hun eigen fiets :)

jstolwijk
Forum-lid

jstolwijk 29 jun 2014 23:21

Het heeft even mogen duren, maar hier dan mijn fiets.
Volgens mij de eerste Scoppio of het forum.
Afbeelding
Afbeelding

ilikebike
Forum-lid

ilikebike 30 jun 2014 20:12

jstolwijk schreef:Het heeft even mogen duren, maar hier dan mijn fiets.
Mooie fiets, alleen jammer van die spd pedalen, triple en die picknick tas onder je zadel. Maar dat is mij mening.

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 01 jul 2014 08:19

niet iedereen is meteen 'pro', laat hem/haar lekker genieten van die fiets!
De nodige upgrades komen toch wel als de smaak van het fietsen eenmaal aanslaat...

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 01 jul 2014 09:20

Hi Jstolwijk,

zadeltasje snap ik wel, het is wel heel praktisch maar mooi is het niet :-). Volgens mij is het best een hele leuke fiets waar je er zeker niet veel van tegen zult komen. Groene accenten vind ik altijd mooi, maar volgens mij staat de witbalans van je camera (zal een compact zijn neem ik aan) op een indoor instelling oid want de foto's zijn helemaal blauwpaars. Als het goed is heb je een draaiknop op de body of blader even je menu instelllingen door.
Afbeelding

Vlietser
Forum-lid

Vlietser 01 jul 2014 09:53

Jstolwijk, Die heb je van de week bij Van Eijk gekocht, klopt dat?
Inclusief een complete outfit enz.
Veel plezier mee.

jstolwijk
Forum-lid

jstolwijk 01 jul 2014 13:48

@ilikebike: De discussie over de zadeltas is al zo vaak gevoerd, daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Ieder zijn mening hierover. De spd pedalen kwam zo uit omdat ik schoentjes had voor het spinnen, Ik wilde niet gelijk nieuwe schoenen hoeven te kopen. Het "Jammer van triple" snap ik dan weer niet. Wat zou hier jammer aan zijn?

@jsprbcn: klopt, eerst maar eens kijken, wel gekozen voor goede groep en verder in de loop van de tijd uitbouwen. Nu eerst maar eens kilometers maken.

@Sieper: Ik heb even op mijn Nokia telefoon gekeken, maar hier zit geen draaiknop op. Als je nog een draaiknop op je telefoon hebt, dan is het wel een hele oude ;).
Zadeltas is zeker niet mooi, maar als ik op het zadel zit, zie ik deze toch niet. En dat is toch de hoek vanuit waar ik mijn fiets meestal zal zien.

@Vlietser: Klopt, deze heb ik 2 weken geleden opgehaald bij Van Eijk in Ter Aar. Fiets was keurig onder budget, dan komen er nog wel wat extra dingen bij zoals reserveband enz. Outfit was eigenlijk niet de bedoeling, maar gezien mijn huidige bouw paste ik het setje niet dat ik thuis had. Ondertussen druk aan het fietsen en over 2 weken terug naar Van Eijk voor een controle check van mijn fiets.

Kilowatt
Forum-lid

Gebruikersavatar Kilowatt 01 jul 2014 14:55

jstolwijk schreef: Ondertussen druk aan het fietsen en over 2 weken terug naar Van Eijk voor een controle check van mijn fiets.
Goedzo, 500km en dan alles ff aandraaien ;)

Mooie, aparte fiets! Geniet er van en laat de smaakpolitie voor wat ie is.
older Budweiser

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 01 jul 2014 15:04

ilikebike schreef:
jstolwijk schreef:Het heeft even mogen duren, maar hier dan mijn fiets.
Mooie fiets, alleen jammer van die spd pedalen, triple en die picknick tas onder je zadel. Maar dat is mij mening.
In mijn hoofd worden dit soort dingen tegenwoordig vertaald naar "Mooie fiets, blaaaaah".

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 01 jul 2014 20:58

jstolwijk schreef:@ilikebike: De discussie over de zadeltas is al zo vaak gevoerd, daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Ieder zijn mening hierover. De spd pedalen kwam zo uit omdat ik schoentjes had voor het spinnen, Ik wilde niet gelijk nieuwe schoenen hoeven te kopen. Het "Jammer van triple" snap ik dan weer niet. Wat zou hier jammer aan zijn?
Zuur gezeur. ilikibike vindt dat je achter de geraniums moet gaan zitten als je een triple "nodig" hebt...

Niks van aan trekken. Mooie fiets (zonder blaaaah), zie je niet vaak, lekker genieten en hopen dat de zomer nog lekker lang duurt.
Veni. Vidi. Fietsie.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 01 jul 2014 21:26

TumTumTum schreef:
jstolwijk schreef:@ilikebike: De discussie over de zadeltas is al zo vaak gevoerd, daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Ieder zijn mening hierover. De spd pedalen kwam zo uit omdat ik schoentjes had voor het spinnen, Ik wilde niet gelijk nieuwe schoenen hoeven te kopen. Het "Jammer van triple" snap ik dan weer niet. Wat zou hier jammer aan zijn?
Zuur gezeur. ilikibike vindt dat je achter de geraniums moet gaan zitten als je een triple "nodig" hebt...

Niks van aan trekken. Mooie fiets (zonder blaaaah), zie je niet vaak, lekker genieten en hopen dat de zomer nog lekker lang duurt.
+1
Dat gezeur over triples en zadeltasje, wat een onzin. Gewoon een leuk fietsje en nu lekker genieten.
Live fast; die young. mijn blog

Wiliertoerist
Forum-lid

Gebruikersavatar Wiliertoerist 01 jul 2014 21:33

Sieper schreef:maar volgens mij staat de witbalans van je camera (zal een compact zijn neem ik aan) op een indoor instelling oid want de foto's zijn helemaal blauwpaars.
Om even te helpen, en de fiets wat fraaier te tonen, even snel een aanpassing.
Zit nog iets blauwzweem in, maar heb geen Photoshop op m'n MBA.

Fietsje ziet er mooi uit, veel plezier ermee, en deel je bevindingen, want er zijn weinig Scoppio rijders hier.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie