Wielrenners in de Media (Geenstijl)
orlok/rikkert. Ik was enkel benieuwd of mijn vermoeden dat ik had zou bevestigd worden.
Met mijn reactie wil ik enkel aantonen dat het niet enkel van één kant van de samenleving komt.
Bij de mannen zal het natuurlijk wel vaker voorkomen en ook op een meer agressieve manier.
Met mijn reactie wil ik enkel aantonen dat het niet enkel van één kant van de samenleving komt.
Bij de mannen zal het natuurlijk wel vaker voorkomen en ook op een meer agressieve manier.
- Enzzo
- Forum-lid HC
De enige overeenkomst die ik zie is dat Kant uitging van een interne ethiek bij mensen in tegenstelling tot dierlijke instincten.
In die zin heeft het “Kantianisme” wel enig raakvlak met dit onderwerp.
Maar aan de andere kant is het dus ook weer eens duidelijk dat interne ethiek heel ver afstaat van manlijke instincten als mannen bij een vrouw in de auto zitten…
Wat cultuurmarxisme hiermee te maken heeft ontgaat mij volledig trouwens.
In die zin heeft het “Kantianisme” wel enig raakvlak met dit onderwerp.
Maar aan de andere kant is het dus ook weer eens duidelijk dat interne ethiek heel ver afstaat van manlijke instincten als mannen bij een vrouw in de auto zitten…
Wat cultuurmarxisme hiermee te maken heeft ontgaat mij volledig trouwens.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag ik mij hier van distantieren?
Ik reis vaak met 2 verschillende dames (export manager en productmanager) en dat gaat feilloos.
We plannen ook gewoon leuke dingen in als we tijd over hebben (of zorgen dat we een dag later terug vliegen als het een warm land is in de winter). 100% niet-erotisch van aard. Gaat perfect, zelden zo prettig gereisd.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja dat geloof ik wel Daniel. Ik heb zelf ook totaal geen moeite met contacten met vrouwen in welke context dan ook. (Misschien is dat wat LUGOSI bedoelde met zijn referentie aan Kant; intern ethisch besef ipv instincten?)
Waar het mij om ging is proberen een link te leggen tussen de warrige filosofische benadering van LUGOSI en de column van Marijn de Vries en haar auto-avonturen met meneer x.
Misschien kan hij in wat meer begrijpelijke woorden en in een meer praktische benadering even uitleggen wat hij nu precies bedoelt
Waar het mij om ging is proberen een link te leggen tussen de warrige filosofische benadering van LUGOSI en de column van Marijn de Vries en haar auto-avonturen met meneer x.
Misschien kan hij in wat meer begrijpelijke woorden en in een meer praktische benadering even uitleggen wat hij nu precies bedoelt
Laatst gewijzigd door Enzzo op 12 mar 2023 19:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Sorry, je laat een aantal dames opdraven voor een date, maar je komt zelf niet om vast te stellen of het vermoeden dat je had bevestigd werd?ottorongo schreef: ↑12 mar 2023 16:30 orlok/rikkert. Ik was enkel benieuwd of mijn vermoeden dat ik had zou bevestigd worden.
Jij vraagt de dames op date, en als ze dan komen komt de agressie van hun kant?
Ik doe serieus moeite om het te snappen maar ik faal jammerlijk.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Diversiteit mag, graag zelfs. Maakt de wereld alleen maar leuker en beter.
Maar de diepe diepe tegenstelling is echt zorgelijk. Baudet die bij de boeren komt (heeft nooit iets voor ze gedaan), boeren die niet willen beseffen dat er écht iets anders moet, klimaatprotesteerders die klagen over een uitgedaagde regenbui. Geen land ter wereld die dan tevens klaar staat met droge kleren en een warme tent en nog is het niet goed.
Less is bore
Mbt de mogelijke naam. Deze foto gaat rond waar Marijn waarschijnlijk in de auto zit bij Danny. Bron: twitteraccount van Danny.wasbeer2006 schreef: ↑12 mar 2023 10:00 Die naam kan nooit lang duren, want in VI wisten ze ook al wie het was.
Roxanne moet de naam ook weten en vrijwel iedereen er omheen.
Als ik zou moeten gokken zou ik Danny als laatste roepen. Ik vind het meer een beetje een nerd.
Prima commentator hoor!
Ik denk wel dat Roxanne een vrouw is die als ze 1x nee zegt je de twede keer een klap voor je bek krijgt. Die heeft wel een andere uitstraling. (en terrecht)
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Agressief heb ik nooit gebruikt, assertief is hier mogelijk op zijn plaats maar dan nog maar van enkelen.
Ik heb enkele jaren later één van deze dames nog ontmoet en die kon er nog hartelijk om lachen en vond het zelfs grappig, en ja ik had wel (nadien) enig schuldgevoel hierover.Maar er kwam van geen enkele kant agressie aan te pas.
Ik heb enkele jaren later één van deze dames nog ontmoet en die kon er nog hartelijk om lachen en vond het zelfs grappig, en ja ik had wel (nadien) enig schuldgevoel hierover.Maar er kwam van geen enkele kant agressie aan te pas.
Meester en slaaf volgens Nietzsche gaat over meestergedrag waarbij je je eigen pad kiest. Slavengedrag is reactionair, "tegen de meester", en daarom zelfgekozen afhankelijkheid. Dat slavengedrag zie ik wel bij de protestgroepen, het is heel erg reactionair. Zeg maar; de Tegenpartij. We zijn overal tegen, maar hoe het dan wel moet blijft onduidelijk.
Hoe dat in de discussie van NOS Sport valt is mij niet duidelijk. Maar de huidige politieke discussie staat er bol van.
Hoe dat in de discussie van NOS Sport valt is mij niet duidelijk. Maar de huidige politieke discussie staat er bol van.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wat een onzin; degenen die in dan haag aan het demonstreren waren zijn heilig overtuigd van hun zaak. En hebben binnen hun eigen kader ook een punt.
Dat punt heeft echter niets met een vermeende meester-slaaf verhouding te maken. In feite is bij het gros van de demonstranten juist het idee dat ze opkomen voor hun nageslacht (boeren èn klimaatactivisten beide dus)
Ze vechten dan ook nog voor het recht om hun eigen pad te kiezen dus die vergelijking, of beter de interpretatie van Nietzsche, die geeft/maakt gaat volledig mank.
Dat punt heeft echter niets met een vermeende meester-slaaf verhouding te maken. In feite is bij het gros van de demonstranten juist het idee dat ze opkomen voor hun nageslacht (boeren èn klimaatactivisten beide dus)
Ze vechten dan ook nog voor het recht om hun eigen pad te kiezen dus die vergelijking, of beter de interpretatie van Nietzsche, die geeft/maakt gaat volledig mank.