Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Ooit waren dit soort frames helemaal de bom hoor.
En nu nog wordt er door liefhebbers naar gezocht. Dan wel de topmodellen van bijvoorbeeld Rocky Mountain of Yeti natuurlijk. Niet het soort barrels uit de advertentie van merken die een graantje wilde meepikken. Fixabike in Renesse heeft een Scott staan in deze configuratie. Ik moet daar ook niet teveel naar kijken want het 'hebben'-gevoel kan ik dan slecht onderdrukken. En daar staat ook een Koga met zo'n frame maar daar vraagt ie een fikse prijs voor (m.a.w. te duur in mijn ogen)
En nu nog wordt er door liefhebbers naar gezocht. Dan wel de topmodellen van bijvoorbeeld Rocky Mountain of Yeti natuurlijk. Niet het soort barrels uit de advertentie van merken die een graantje wilde meepikken. Fixabike in Renesse heeft een Scott staan in deze configuratie. Ik moet daar ook niet teveel naar kijken want het 'hebben'-gevoel kan ik dan slecht onderdrukken. En daar staat ook een Koga met zo'n frame maar daar vraagt ie een fikse prijs voor (m.a.w. te duur in mijn ogen)
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
Eigenlijk wel heel goed van de verkoper. Hij heeft het frame onklaar gemaakt zodat zeker niemand nog met het kapotte frame het risico ging nemen om erop te rijden. Hulde voor deze eerlijke verkoper.
- thestudent
- Forum-lid HC
Zal de verkoper de canyon crash replacement hebben gebruikt. En dat een gat in de toptube de wens van Canyon was. Frame totaal onklaar, anders geen nieuwe?
Heb al wel eens eerder gehoord dat ze dat doen voor plekken die wat verder weg liggen.
Heb al wel eens eerder gehoord dat ze dat doen voor plekken die wat verder weg liggen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Je krijgt wat etap componenten die ook nog eens een crash hebben overleefd, geloof dat ik de vraagprijs nog liever aan een goed doel schenk dan hier een bod op te doen.....
- thestudent
- Forum-lid HC
Als dat er allemaal niet bij zit is het wel een bijzonder slechte deal. Dan krijg je een vork een zadelpen een stuur en een rival etap groep... kansloos
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!