Cannondale
-
- Forum-lid
Gisteren mijn nieuwe Cannondale opgehaald. Met di2 en schijven. Ik ben er blij mee[THUMBS UP SIGN]
- Dennis Bakker
- Forum-lid
Wat een wereldbak zeg!! Enjoy!
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Kijk, dat is nou precies het model waar ik vorige week vrijdag min of meer verliefd naar zat te kijken. Mooie opbouw, inclusief schijfremmen en mooi kleurenschema. Veel plezier met deze bike !!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Dank voor de reacties op mijn fiets. Ik was al enige tijd op zoek naar een vervanger voor mijn supersix uit 2010. Ik ben fan van Cannondale maar de modellen spraken me niet echt aan. Totdat ik de nieuwe fietsen voor 2017 zag. Ik wilde graag schijfremmen en di2 op mijn nieuwe fiets. In deze kleurstelling sprak de fiets mij enorm aan, in deze setup helemaal naar mijn wens. De eerste kilometers inmiddels gereden, wat een verschil met mijn vorige fiets, deze wil steeds sneller, De belemmerende factor van deze fiets ben ik.
De kabels lopen inderdaad binnendoor. Ik heb enkele foto's ervan gemaakt (binnen, dus niet superscherp).
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
De kabels lopen inderdaad binnendoor. Ik heb enkele foto's ervan gemaakt (binnen, dus niet superscherp).
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Wielen met steekas?
In ieder geval het achterwiel heeft toch overduidelijk een snelspanner. Onbegrijpelijke keuze van Cannondale m.i.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe wil je in een koers snel de wielen wisselen met een steekas?
Less is bore
Niet, maar ik rijd dan ook geen koersen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar de SS is wel voor die doelgroep.
Overigenw lijkt de steekas op mijn atb ook op een snelspanner, maar gebruik je de vleugel om de as los te draaien.
Overigenw lijkt de steekas op mijn atb ook op een snelspanner, maar gebruik je de vleugel om de as los te draaien.
Less is bore
Denk inderdaad dat je voor dat doeleinde gewoon steekassen moet pakken die makkelijk los te halen zijn. Die zijn dan waarschijnlijk net wat zwaarder, so be it.