Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Specialized Propero II Helm, dunne handschoenen met lange vingers en Toupe Expert zadel voor een prikkie kunnen overnemen van een kennis. Max 10x gebruikt. Meneer vind fietsen achteraf toch niks. Kreeg er ook nog een Craft setje (shirt+broek) bij.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
- LightPhoenix
- Forum-lid
Mijn laatste aanschaf waren GrandPrix banden (heerlijk!):
-
- Forum-lid
Extreem dure banden. En ik reed er veel sneller mee plat dan met de Conti's van 25 euro/stuk.LightPhoenix schreef:Mijn laatste aanschaf waren GrandPrix banden (heerlijk!):
- LightPhoenix
- Forum-lid
Ik had ze voor 35 per stuk, ik had eerst andere conti's deze vind ik wel fijner rijden.Cobbles-eater schreef:Extreem dure banden. En ik reed er veel sneller mee plat dan met de Conti's van 25 euro/stuk.LightPhoenix schreef:Mijn laatste aanschaf waren GrandPrix banden (heerlijk!):
Ik heb mezelf recentelijk ook maar verwend met wat betere spullen zoals:
Betere broek/zeem: Castelli Velocissimo Due
Beter zadel ivm aanhoudende irritatie schaamstreek (mag onbeschadigd ruilen mocht niet verbeteren) : Specialized Romin Comp Gel
Eindelijk een Helm ABUS Tec-Tical pro Nutrixxion
Regenjack
Betere broek/zeem: Castelli Velocissimo Due
Beter zadel ivm aanhoudende irritatie schaamstreek (mag onbeschadigd ruilen mocht niet verbeteren) : Specialized Romin Comp Gel
Eindelijk een Helm ABUS Tec-Tical pro Nutrixxion
Regenjack
Camelbak MULE NV.
Ik wilde al langer meer drinken mee kunnen nemen plus de inhoud van mijn zadeltas en camera. Morgen gaat de Camelbak voor 3-4 uur mee naar het MTB parcours Zeewolde (ken ik nog niet) rijdend vanaf huis en terug.
Ik wilde al langer meer drinken mee kunnen nemen plus de inhoud van mijn zadeltas en camera. Morgen gaat de Camelbak voor 3-4 uur mee naar het MTB parcours Zeewolde (ken ik nog niet) rijdend vanaf huis en terug.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock