foto van je fiets
-
- Forum-lid
Nou , zie dit topic nu pas
Hier een foto van mijn BMC TMR02 , mét Ultegra Di2.. Het lijkt een kleine fiets maar dat komt door de oplopende buis...
Wat vinden jullie ervan? De meningen die ik al gehoord heb waren nogal verdeeld.
Hier een foto van mijn BMC TMR02 , mét Ultegra Di2.. Het lijkt een kleine fiets maar dat komt door de oplopende buis...
Wat vinden jullie ervan? De meningen die ik al gehoord heb waren nogal verdeeld.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik ben geen fan van BMC, maar deze "bolide" vind ik dan wel weer erg fraai!!
- Forum-lid
Nee hoor , deze staat in het gamma van BMC tussen de gewone racefietsen.jorisb schreef:Ik vind hem er wel agressief uitzien, maar dit is toch een tijdrit frame dat je hebt omgebouwd tot gewone racefiets?
Het zal misschien optisch bedrog zijn door het zwart-witte frame, maar je lijkt wel extreem lang te zitten.
En inderdaad , het zadel lijkt ook extreem laag te staan , maar dat komt dus door de licht oplopende bovenbuis en de foto die uit een scheve hoek getrokken is.
-
- Forum-lid
Misschien in klimtijdritten, BMC heeft de timemachine in 2 varianten de TM en de TMR, waarvan de laatste dus de racefiets is. Er zitten wel degelijk verschillen tussen de 2 modellen, maar je moet erg goed kijken waar je op moet letten.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red