Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fanclub Liz Hatch

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 01 mar 2010 14:40

Misschien tijd voor zijwieltjes voor Liz?
Velgenfluisteraar

Florezido

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 01 mar 2010 14:50

[quote="Daniel1975"]Begint dit zo zoetjes aan niet een beetje genant te worden?[/quote]
Die volhardendheid is toch juist aandoenlijk? Waar fanschap man! ;) Aan het begin was er commentaar in de trant van "is jullie neus wel langer dan haar voorgevel?" en nu wordt er ook daadwerkelijk over de 'prestaties' bericht!

mtbfool
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 23 mei 2007 20:14
Locatie: Helmond

mtbfool 01 mar 2010 15:19

Beetje het verhaal van Traksel en die wint ook Kuurne !!

Grtz; mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 mar 2010 17:29

Ik zie toch wel duidelijk een groot verschil (verschillen.....) tussen Traksel en Liz...
Less is bore

jakkes
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 jul 2008 11:01

jakkes 01 mar 2010 17:30

[quote="Walter G"][quote="SuperGrover1"]
meedoen is belangrijker dan winnen....[/quote]

Van de site van Lotto ladies cycling:

Omloop het Nieuwsblad: Grace behaalt 3e plaats!
Geschreven door Dany
zondag, 28 februari 2010 16:16
Zaterdag 27 februari werd de 5e editie van de Omloop het Nieuwsblad voor vrouwen gereden. Er stond een ruim internationaal deelemersveld aan de start (een 170 tal deelnemers) met maar liefst 16 verschillende nationaliteiten. Er moest 126 km afgelegd worden. De dames kregen onderweg zeven hellingen, waaronder Moregemplein, Kluisberg, Knokteberg, Paterberg, Edelare, Wolvenberg en Molenberg en een opeenvolging van kasseistroken namelijk Holleweg, Paddestraat, Lippenhovestraat en Lange Munte, voor de wielen geschoven. In de beginfase waren er enkele ontsnappingspogingen, maar deze werden allemaal teniet gedaan. Ook door de tegenwind was het moeilijk om weg te rijden, de wedstrijd bleef gesloten tot de Knokteberg. Daar demarreerde Grace en kreeg 4 rensters mee, waaronder Emma Johansson, Regina Bruins, Liesbet de Vocht en Sara Duster. Deze laatste moest de rol lossen op zowat 50km van de aankomst. Met nog een paar kilometer te gaan, probeerde Grace het enkele keren, maar het mocht niet zijn. Het werd een sprint met vier. De Zweedse Emma Johansson won voor de Belgische Liesbet de Vocht en Grace werd zeer knap 3e. De Nederlandse Regina Bruins werd 4e en Sara Duster 5e. Ook de andere vrouwen van het Lotto Ladies Team reden een sterke wedstrijd. Ze reden goed voorin op de cruciale momenten en behaalden mooie resultaten. Kathy Delfosse werd 14e, Kim Schoonbaert 19e, Annelies Van Doorslaer 21e, Veronica Andreasson 26e en Lien Lanssens 48e. Liz kwam spijtig genoeg ten val, maar reed ook haar wedstrijd uit.

[/quote]

voor haar alleen de aankomst ergens anders gelegd dan misschien,
anders heeft zelfs de organisatie vergeten haar in de uitslag te zetten zeker :)
http://www.cyclingnews.nu/uitslagen/201 ... 2-2010.pdf

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 01 mar 2010 18:59

[quote="jakkes"] voor haar alleen de aankomst ergens anders gelegd dan misschien,
anders heeft zelfs de organisatie vergeten haar in de uitslag te zetten zeker :)
[/quote]

Gand of Gent, misschien is ze nog niet gewend aan een tweetalig land en is ze nog niet binnen...

checkerpig
Forum-lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 mei 2004 22:50

checkerpig 01 mar 2010 19:18

Ze was er wel aan de start aan de Watersportbaan. Langs de Paddestraat heb ik ze niet gezien.. maar ik ben al 10 minuten na de leiders vertokken...

CP

[img=http://farm5.static.flickr.com/4055/439 ... 27c2b1.jpg]
Foto komt van collega WT-er.Link

checkerpig
Forum-lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 mei 2004 22:50

checkerpig 07 mar 2010 01:14

Ik zal ze over het hoofd gezien hebben. Ze heeft precies wel veel in 't wiel gereden.
CP

[img=http://farm3.static.flickr.com/2681/440 ... 659e0a.jpg]
[img=http://farm3.static.flickr.com/2751/440 ... c3de51.jpg]

jakkes
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 jul 2008 11:01

jakkes 25 mar 2010 10:10

' prestaties' : niet veel meer dan aan de start komen.
Dagen voor Omloop Nieuwsblad 1 enkele persoon uit het ' vrouwenwielrennen' in de kijker ...
Jawel deze 'dame' , mét groot formaat foto ( zonder koersuitrusting uiteraard) ,
en dan verbazend genoeg met vermelding van 'promotie voor deze sport'..
Zeer motiverend voor alle dames die er ook een job op nahouden om dat te kunnen doen- zowat alle anderen dus.
Vanuit het feit dat ze in een 'profteam' wordt opgenomen,
en lekker zonder echte ervaring mee de grote koersen mag gaan rijden omdat ze dat zo graag eens zou doen, lijkt me dit juist het tegenovergestelde :
is een goeie grap....
Ze is heel bekend ja, maar door 2 dingen ( haar linker en rechter implantaat waarmee ze zich rijkelijk gepromoot heeft ,gezien dat bleek te werken.)
Vrouwenwielrennen opwaarderen ; graag, maar eerder op basis van prestaties ... die zijn er genoeg en ze worden schandalig weinig gevolgd in de media ( en knappere vrouwen daarin trouwens ook ;) )

a.herrebout
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:51

a.herrebout 25 mar 2010 10:25

Huh?

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 25 mar 2010 14:19

@Jakkes: welkom in 2010...
Wel weer gezeik in de marge wat mij betreft!
Tuurlijk is Liz Hatch geen topper, ze zal in een dergelijk peleton wel mee kunnen komen, maar daar houdt het op.

Voor wat betreft promotie van het dames-wielrennen: Tja, kan ik tot op zekere hoogte wel in komen. Ik bedoel ze genereert in elk geval wel media aandacht, en dat is voor geen enkele sport verkeerd lijkt me.
Of jij je kan vinden in de reden waarom ze die aandacht genereert (omdat het een mooie vrouw is, en vooruit, ze fietst ook nog wel aardig..) dat doet niet ter zake lijkt me.

Even chargerend: Of GEEN aandacht voor dames-wielrennen met vierkante, vette, op mannen lijkende zeugen, Of wel aandacht, in dit geval meer op het uiterlijk van een renster gericht en de wedstrijd waar ze in mee rijd.

Laten we het zo zeggen: als het dames-wielrennen zich meer wil afficheren zal dat beter lukken met Hatch, dan met een andere -minder aantrekkelijke- dame.

Stel jij bent redacteur van een nieuwsblad, en je kan kiezen tussen een foto van Liz Hatch of Marriane Vos: dan staat Liz Hatch uiteraard in je krantje, want: Sex sells!

Zo simpel is het allemaal...echt waar!
Gang is alles!!

a.herrebout
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:51

a.herrebout 25 mar 2010 18:18

Kijk, dat is een reactie die ik WEL begrijp...:)

Plaats reactie