Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Lightweights

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 22 mei 2008 22:49

Modepolitie :rolleye:

Die ultimate's vind ik super. Een beetje afwijkende kleur wielen vind ik altijd wel tof. Bijv. de Fulcrums in de Cannondale's van Liquigas, of de Ultimates in de Limited Addict :D
Bovenstaande fiets mogen ze hier afleveren.

Niks ten nadele van de Ventouxs hoor. Imo alleen een beetje saai in zo'n Cervelo :)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

anniversary
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09

anniversary 22 mei 2008 23:19

Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
Groetjes

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 23 mei 2008 00:00

anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
En een prijs misschien ;o)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

anaszi2.0
Forum-lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 04 mei 2008 14:43

anaszi2.0 23 mei 2008 00:04

Chaingang schreef:
anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
En een prijs misschien ;o)


Een prijs wel: Adviesverkoop van €3400,-.
paulusR3 schreef:Voor het fizik zadel dat gemonteerd is op de slc-sl van anazi bestaan tasjes(van fizik) die je er in kan klikken. Heb ik zelf ook. Het blijft natuurlijk een zadeltasje, maar ziet er een stuk eleganter uit!!


Inderdaad een stuk chiquer, maar het tasje word op 3 verschillende fietsen gebruikt (met 3 verschillende zadels)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 23 mei 2008 00:17

anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?



Nope, zijn nog niet uitgeleverd.

Rezne schreef:Niks ten nadele van de Ventouxs hoor. Imo alleen een beetje saai in zo'n Cervelo :)



De Ventoux's zelf zijn eigenlijk ook een beetje saai... :(
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 23 mei 2008 00:54

Ik zou gelijk die lompe Arione eraf gooien ;)

anniversary
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09

anniversary 25 mei 2008 20:19

C a s r a n schreef:
anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?



Nope, zijn nog niet uitgeleverd.


Wanneer zullen deze wielen dan beschikbaar zijn ? Ik meen gelezen te hebben op de site van carbon sports vanaf mei.
Groetjes

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 25 mei 2008 21:27


jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 25 mei 2008 21:48

En kan je er ook nog op rijden?

Hoeveel moet zo'n geintje wel niet kosten?
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 25 mei 2008 22:06

THIS MADNESS!!!
MADNESS??

(wie maakt m af ;) ).


Idioot licht, ik vraag me ook af wat deze wielen aankunnen.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 mei 2008 11:27

Ik denk dat ze net als de Challenge 700's (slechts 4 paar van gemaakt!) niet voor de verkoop zijn, maar als prestige-object ontwikkeld zijn om te zien hoe ver ze kunnen gaan. ;)

Om even het onderscheid te maken met de SLC-SL's op vorige pagina met Mavic CCU's en LW Ventoux wielen, hier mijn SLC-SL met LW Standard Gen III's. Ik vind ook dat de Cervélo SLC's het best tot hun recht komen met hoge velgen: de brede profielen van de buizen zien er raar uit met velgen die minder hoog zijn dan de breedte van de frameconstructie.

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 26 mei 2008 12:02

C a s r a n schreef:Ik denk dat ze net als de Challenge 700's (slechts 4 paar van gemaakt!) niet voor de verkoop zijn, maar als prestige-object ontwikkeld zijn om te zien hoe ver ze kunnen gaan. ;)

Om even het onderscheid te maken met de SLC-SL's op vorige pagina met Mavic CCU's en LW Ventoux wielen, hier mijn SLC-SL met LW Standard Gen III's. Ik vind ook dat de Cervélo SLC's het best tot hun recht komen met hoge velgen: de brede profielen van de buizen zien er raar uit met velgen die minder hoog zijn dan de breedte van de frameconstructie.

Afbeelding


Helemaal mee eens in een SLC horen gewoon hoge velgen en een SLC-SL moet je lekker somber houden dus het liefst geen afwijkende kleuren
I live to ride,I ride Passoni

Plaats reactie