Lightweights
Modepolitie :rolleye:
Die ultimate's vind ik super. Een beetje afwijkende kleur wielen vind ik altijd wel tof. Bijv. de Fulcrums in de Cannondale's van Liquigas, of de Ultimates in de Limited Addict
Bovenstaande fiets mogen ze hier afleveren.
Niks ten nadele van de Ventouxs hoor. Imo alleen een beetje saai in zo'n Cervelo
Die ultimate's vind ik super. Een beetje afwijkende kleur wielen vind ik altijd wel tof. Bijv. de Fulcrums in de Cannondale's van Liquigas, of de Ultimates in de Limited Addict
Bovenstaande fiets mogen ze hier afleveren.
Niks ten nadele van de Ventouxs hoor. Imo alleen een beetje saai in zo'n Cervelo
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
Groetjes
Chaingang schreef:En een prijs misschien ;o)anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
Een prijs wel: Adviesverkoop van 3400,-.
paulusR3 schreef:Voor het fizik zadel dat gemonteerd is op de slc-sl van anazi bestaan tasjes(van fizik) die je er in kan klikken. Heb ik zelf ook. Het blijft natuurlijk een zadeltasje, maar ziet er een stuk eleganter uit!!
Inderdaad een stuk chiquer, maar het tasje word op 3 verschillende fietsen gebruikt (met 3 verschillende zadels)
anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
Nope, zijn nog niet uitgeleverd.
Rezne schreef:Niks ten nadele van de Ventouxs hoor. Imo alleen een beetje saai in zo'n Cervelo
De Ventoux's zelf zijn eigenlijk ook een beetje saai...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik zou gelijk die lompe Arione eraf gooien
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
C a s r a n schreef:anniversary schreef:Heeft er hier al iemand ervaring met de Lightweight Standard Gen III Clincher wielen ?
Nope, zijn nog niet uitgeleverd.
Wanneer zullen deze wielen dan beschikbaar zijn ? Ik meen gelezen te hebben op de site van carbon sports vanaf mei.
Groetjes
CHALLENGE 600!!. Die Lw standards zijn zooow zwaar:p
[img=http://www.light-bikes.de/website/new/w ... w2988g.jpg]
[img=http://www.light-bikes.de/website/new/w ... w3983g.jpg]
[img=http://www.light-bikes.de/website/new/w ... w2988g.jpg]
[img=http://www.light-bikes.de/website/new/w ... w3983g.jpg]
Ik denk dat ze net als de Challenge 700's (slechts 4 paar van gemaakt!) niet voor de verkoop zijn, maar als prestige-object ontwikkeld zijn om te zien hoe ver ze kunnen gaan.
Om even het onderscheid te maken met de SLC-SL's op vorige pagina met Mavic CCU's en LW Ventoux wielen, hier mijn SLC-SL met LW Standard Gen III's. Ik vind ook dat de Cervélo SLC's het best tot hun recht komen met hoge velgen: de brede profielen van de buizen zien er raar uit met velgen die minder hoog zijn dan de breedte van de frameconstructie.
Om even het onderscheid te maken met de SLC-SL's op vorige pagina met Mavic CCU's en LW Ventoux wielen, hier mijn SLC-SL met LW Standard Gen III's. Ik vind ook dat de Cervélo SLC's het best tot hun recht komen met hoge velgen: de brede profielen van de buizen zien er raar uit met velgen die minder hoog zijn dan de breedte van de frameconstructie.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:Ik denk dat ze net als de Challenge 700's (slechts 4 paar van gemaakt!) niet voor de verkoop zijn, maar als prestige-object ontwikkeld zijn om te zien hoe ver ze kunnen gaan.
Om even het onderscheid te maken met de SLC-SL's op vorige pagina met Mavic CCU's en LW Ventoux wielen, hier mijn SLC-SL met LW Standard Gen III's. Ik vind ook dat de Cervélo SLC's het best tot hun recht komen met hoge velgen: de brede profielen van de buizen zien er raar uit met velgen die minder hoog zijn dan de breedte van de frameconstructie.
Helemaal mee eens in een SLC horen gewoon hoge velgen en een SLC-SL moet je lekker somber houden dus het liefst geen afwijkende kleuren
I live to ride,I ride Passoni