Vandaag gefietst in 2011
[quote="Geert Jan"]kennen ze in bakhuizen geen spinningbike?:P Er ligt hier nogal een pak sneeuw, dus nu word het even niks meer:(
De training vanochtend was overigens wel op de weg. [/quote]
Ja die kunnen ze hier ook, toevallig zat ik er ook nog op toen ik poste:p gelukkig ligt er sneeuw kan toch niet fietsen heb geen stuur:p misschien vanmiddag rondje mtb
De training vanochtend was overigens wel op de weg. [/quote]
Ja die kunnen ze hier ook, toevallig zat ik er ook nog op toen ik poste:p gelukkig ligt er sneeuw kan toch niet fietsen heb geen stuur:p misschien vanmiddag rondje mtb
[quote="Tomdejong"]
Volgende week mag ik een dag met een groep leerlingen gaan mountainbiken. Je zit op de verkeerde school Jeroen![/quote]
Dat deden wij alleen in de 1e & 2e klas, nu helaas niet meer. Gelukkig word het de komende tijd weer wat rustiger tot aan de examens
Vanmiddag nog even twee uurtjes gefietst.
Doetinchem-Hummelo-Toldijk-Bronckhorst-Zutphen-Vorden-Hengelo-Zelhem-Doetinchem
Volgende week mag ik een dag met een groep leerlingen gaan mountainbiken. Je zit op de verkeerde school Jeroen![/quote]
Dat deden wij alleen in de 1e & 2e klas, nu helaas niet meer. Gelukkig word het de komende tijd weer wat rustiger tot aan de examens
Vanmiddag nog even twee uurtjes gefietst.
Doetinchem-Hummelo-Toldijk-Bronckhorst-Zutphen-Vorden-Hengelo-Zelhem-Doetinchem
-
- Forum-lid
Vanmorgen me verslapen. Dus alles rap,rap, rap. Toch nog om 07:00 op de fiets naar het werk. Wat een takkeweer, vieze fijne motregen.
Na 2 km toch het regenjackje aangedaan. Was er natter van dan van de motregen denk ik. Gore-tex laat je toch nog de sauna beleven.
Vanmiddag ( na 17:00) toch nog heerlijk naar huis gefietst. Ellende van vanmorgen vergeten.
Na 2 km toch het regenjackje aangedaan. Was er natter van dan van de motregen denk ik. Gore-tex laat je toch nog de sauna beleven.
Vanmiddag ( na 17:00) toch nog heerlijk naar huis gefietst. Ellende van vanmorgen vergeten.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zutphen, Baak, Hummelo, Laag Keppel, Wehl (1e lekke band), Zeddam, Beek (2e lekke band), Didam, Angerlo, Doesburg, Steenderen, Baak, Zutphen.
75 km en twee lekke banden, waarmee het totaal van dit jaar op 7 komt.
Soms zijn er dagen dat je beter niet kunt gaan fietsen, vandaag was er een. Na al 400km geen lekke band meer gehad te hebben dacht ik net voor Wehl; "Wat is dat toch heerlijk, 400 km zonder lekke band", nog geen 5 minuten later...lekke band. Nadat de band er weer op lag, kreeg ik het behoorlijk koud. Net toen ik het weer lekker warm begon te krijgen kwam lekke band nummer twee.
Weer compleet afgekoeld, koude handen, koude voeten en een route zoeken om zo snel mogelijk naar huis te komen (je moet het lot natuurlijk niet tarten op zulke dagen, meer binnenbandjes had ik niet bij me). Tijdens het zoeken van een snelle route ook nog een keer verkeerd afgeslagen en dus nog omgefietst ook. Na 75km en meer dan 3 uur onderweg had ik er schoon genoeg van en blij thuis te zijn.
Wat een #$%^-dag
(oh ja...morgen komen er nieuwe buitenbanden, waarschijnlijk Conti GP4000S zoals iemand na de vorige lekke band voorstelde)
75 km en twee lekke banden, waarmee het totaal van dit jaar op 7 komt.
Soms zijn er dagen dat je beter niet kunt gaan fietsen, vandaag was er een. Na al 400km geen lekke band meer gehad te hebben dacht ik net voor Wehl; "Wat is dat toch heerlijk, 400 km zonder lekke band", nog geen 5 minuten later...lekke band. Nadat de band er weer op lag, kreeg ik het behoorlijk koud. Net toen ik het weer lekker warm begon te krijgen kwam lekke band nummer twee.
Weer compleet afgekoeld, koude handen, koude voeten en een route zoeken om zo snel mogelijk naar huis te komen (je moet het lot natuurlijk niet tarten op zulke dagen, meer binnenbandjes had ik niet bij me). Tijdens het zoeken van een snelle route ook nog een keer verkeerd afgeslagen en dus nog omgefietst ook. Na 75km en meer dan 3 uur onderweg had ik er schoon genoeg van en blij thuis te zijn.
Wat een #$%^-dag
(oh ja...morgen komen er nieuwe buitenbanden, waarschijnlijk Conti GP4000S zoals iemand na de vorige lekke band voorstelde)
- plantagenet
- Forum-lid
[quote="ferry1982"][quote="Arepol"]Na het lezen van bovenstaande, moet ik mij misschien verontschuldigen voor onderstaande foto
Maar heb vandaag wel weer lekker gefietst
[/quote]
is dit den hoorn [/quote]
Volgens mij niet. En het ging denk ik berg opwaarts....hoe kan die foto van dat achterwiel anders zo scherp zijn :p
Maar heb vandaag wel weer lekker gefietst
[/quote]
is dit den hoorn [/quote]
Volgens mij niet. En het ging denk ik berg opwaarts....hoe kan die foto van dat achterwiel anders zo scherp zijn :p
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Lekker rondje gemaakt Tilburg-Alphen-Baarle Nassau-Weelde-Poppel (bijna op een busje wat spontaan een inrit opreed)-Goirle-Tilburg (waar ik weer bijna op een bedrijfswagen botste die vanuit een parkeervak meteen wilde oversteken snel snel)... Veilig thuis weer
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Aan het eind van de dag nog even een rondje gemaakt. Zutphen, Brummen, Laag Soeren, de Steeg, Dieren, Brummen, Zutphen.
Zowaar 45km zonder een lekke band (ik hoop met dan aan de nieuwe Conti GP4000s) en op het laatst nog hard voorbij gereden door iemand van de ETP uit Zutphen.
Zowaar 45km zonder een lekke band (ik hoop met dan aan de nieuwe Conti GP4000s) en op het laatst nog hard voorbij gereden door iemand van de ETP uit Zutphen.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vandaag mijn vrije vrijdag lekker benut om vanaf huis op de MTB een soort van survivaltocht richting Leersum en terug te rijden. Beetje wat makkelijk berijdbare paden in begin en vanaf Maarn heerlijk kriskras rondrijden over de heuvels.
Gewoon paden inslaan en maar zien waar je uitkomt. Nog even het Stichterpad gedaan en "per ongeluk" op de 3 km vaste route bij Leersum terecht gekomen.
Na 1 rondje wist ik weer waarom vaste routes niet mijn ding zijn. Paden naar de klote, terwijl de rest wel lekker te doen is.
Terug ook lekker getoerd en na 4:30u (iets minder dan 100 km) weer thuis en voldaan gevoel.
In het bos in ieder geval goed te doen met 7 graden en hele lichte motregen.
Voor de liefhebber de track: http://tinyurl.com/6xmf3pt
Gewoon paden inslaan en maar zien waar je uitkomt. Nog even het Stichterpad gedaan en "per ongeluk" op de 3 km vaste route bij Leersum terecht gekomen.
Na 1 rondje wist ik weer waarom vaste routes niet mijn ding zijn. Paden naar de klote, terwijl de rest wel lekker te doen is.
Terug ook lekker getoerd en na 4:30u (iets minder dan 100 km) weer thuis en voldaan gevoel.
In het bos in ieder geval goed te doen met 7 graden en hele lichte motregen.
Voor de liefhebber de track: http://tinyurl.com/6xmf3pt
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Lus 2 van de AGR gereden. Mooie route, uiteindelijk iets meer dan 120 km inclusief wat fout rijden. Redelijk fietsweer. Jammer dat een paar onverlaten al een paar bordjes hebben verwijderd/gepikt, want daardoor werd het toch nog spoorzoeken aan het eind. Voor mijn verjaardag toch maar eens een Garmin vragen...
Kon goed merken dat ik vooral duurwerk heb gedaan en nog geen kwalitatief werk; de lengte van de rit was geen probleem, maar de snelheid was (heel) ver te zoeken....
Kon goed merken dat ik vooral duurwerk heb gedaan en nog geen kwalitatief werk; de lengte van de rit was geen probleem, maar de snelheid was (heel) ver te zoeken....