Jan Janssen
Mag ik hier een vraag stellen over de geometrie van de Jan Janssen Magic? Deze wordt omschreven als goede wedstrijdfiets. Nu ben ik daar niet in geïnteresseerd, maar zag wel een paar mooie op marktplaats staan voor een nette prijs. Is deze fiets ook goed te gebruiken voor een toertocht, want dat is wat ik het liefste doe. En ja, de tochten bij mij hebben ook de nodige heuveltjes, dus het lichte gewicht komt mij dan wel goed uit. En van de zomer wil ik er ook mee de bergen in.
Deze week mijn fiets opgehaald voorzien van een nieuw frame ivm een scheur in mijn vorige fiets ( JJ vector carbon ). Meteen laten spuiten in mijn gewenste kleur. Goede service van JJ en mijn fm!
Laatst gewijzigd door Jemi op 27 feb 2012 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Natres; Klopt, ben hem ook vaker tegen gekomen. Het is wel bekend dat veel frames op mekaar lijken. Het is ook bekend dat Giant heel veel mallen maakt omdat het voor een kleiner bedrijf simpelweg te duur is om zelf een mal te ontwikkellen.
Ik heb vandaag me koers licentie binnen gekregen dus ik kan gaan trainen. Eerst een seizoen bij de trimmers.
Ik heb vandaag me koers licentie binnen gekregen dus ik kan gaan trainen. Eerst een seizoen bij de trimmers.
Frame rijdt best goed! Kan geen negatief aspect bedenken. Ik gebruik hem vooral voor de lange toerritten.joeywl schreef:Natres; Klopt, ben hem ook vaker tegen gekomen. Het is wel bekend dat veel frames op mekaar lijken. Het is ook bekend dat Giant heel veel mallen maakt omdat het voor een kleiner bedrijf simpelweg te duur is om zelf een mal te ontwikkellen.
Gefeliciteerd met de licentie en succes met trainen
Daarom rijd prima. Ik heb donderdag mee gedaan met de ZAC op Westland Wil Vooruit bij dr A renners en dat ging goed. Na 40 minuten wel moeten lossen maar lang niet slecht!
Hey, een mede Spijkenisser. Ziet er prachtig uit, sowieso kan je niet fout gaan met deze kleurencombi.
Zal eens opletten of ik je hier in de buurt tegenkom.
Zal eens opletten of ik je hier in de buurt tegenkom.
Ziet er goed uit. En na zoveel jaar moet ik nog steeds wennen aan die bidons. Koga had ze ook.
Mijn kersverse nieuwe JJ Sonic frame ook maar meteen voorzien van een nieuw wielsetje: ksyrium equipes.
http://img252.imageshack.us/img252/4739/afb127.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img252.imageshack.us/img252/4739/afb127.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;