Wat heb jij voor het laatst gekocht?
FF wat geld stukgeslagen:
Besteld bij bike-discount.de. Nu maar hopen dat ze een beetje snel zijn!
De broek is een Pearl Izumi Aerosensor, het topmodel van PI. Is een 2006 model. Adviesprijs is 179 euro. Nu maar 99!
Het shirt behoeft natuurlijk geen uitleg!
Besteld bij bike-discount.de. Nu maar hopen dat ze een beetje snel zijn!
De broek is een Pearl Izumi Aerosensor, het topmodel van PI. Is een 2006 model. Adviesprijs is 179 euro. Nu maar 99!
Het shirt behoeft natuurlijk geen uitleg!
-
- Forum-lid HC
@BigM, waarom dit gekocht?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door intersantos op 12 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 12 Mei 2007@BigM, waarom dit gekocht?Moet je binnenkort bevallen?
In dat geval mis ik de steunen nog?
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 12 Mei 2007@BigM, waarom dit gekocht?Moet je binnenkort bevallen?
In dat geval mis ik de steunen nog?
What makes the boat go faster?
Quote: Origineel geplaatst door intersantos op 12 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 12 Mei 2007@BigM, waarom dit gekocht?
Moet je binnenkort bevallen?
ik ben bezig weer een sportmassage licentie te bemachtigen die jaren geleden verlopen was en ga het masseren weer oppakken
@intersantos als je naar mijn buik kijkt zou je dat wel zeggen ,nee valt wel mee hoor zoals jean marie pfaff al zei dat zijn spieren in ruste
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 12 Mei 2007@BigM, waarom dit gekocht?
Moet je binnenkort bevallen?
ik ben bezig weer een sportmassage licentie te bemachtigen die jaren geleden verlopen was en ga het masseren weer oppakken
@intersantos als je naar mijn buik kijkt zou je dat wel zeggen ,nee valt wel mee hoor zoals jean marie pfaff al zei dat zijn spieren in ruste
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 12 Mei 2007
ik ben bezig weer een sportmassage licentie te bemachtigen die jaren geleden verlopen was en ga het masseren weer oppakken@intersantos als je naar mijn buik kijkt zou je dat wel zeggen ,nee valt wel mee hoor zoals jean marie pfaff al zei dat zijn spieren in ruste
Als je Veeteetje gaat masseren, moet je het ff zeggen dan kom ik je helpen.
ik ben bezig weer een sportmassage licentie te bemachtigen die jaren geleden verlopen was en ga het masseren weer oppakken@intersantos als je naar mijn buik kijkt zou je dat wel zeggen ,nee valt wel mee hoor zoals jean marie pfaff al zei dat zijn spieren in ruste
Als je Veeteetje gaat masseren, moet je het ff zeggen dan kom ik je helpen.
kiekeboe