Giant
Aha kijk, zo leer ik nog eens wat..
Vandaar.. Kan ik begrijpen dat als je nu helemaal into fietsen bent je wilt upgraden.. Het is sowieso een mooie investering, een fiets..
Vandaar.. Kan ik begrijpen dat als je nu helemaal into fietsen bent je wilt upgraden.. Het is sowieso een mooie investering, een fiets..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Ik liep nl. erg veel hard en DAT was mijn passie. Door een knie-operatie met ernstig kraakbenletsel, mag ik dat niet meer doen.
Ik moest dus op zoek naar een andere sportieve uitdaging
Ik moest dus op zoek naar een andere sportieve uitdaging
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Heeft iemand met een recente TCR hier toevallig detailfoto's van de buis tussen je trapper en je achterwiel, en dan van de andere kant dan waar de ketting loop.. Is dat duidelijk?? Dus zegmaar waar in blauwe letters TCR op staat op bovenstaande foto's.
Ik ben namelijk even benieuwd, ging net mijn fiets in de schuur zetten en er lijkt aan die kant een hele kleine vouw / knik in de stang te zitten ipv een kaarsrechte stang. En ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig of dat zo hoort.. Haha..
Ik ben namelijk even benieuwd, ging net mijn fiets in de schuur zetten en er lijkt aan die kant een hele kleine vouw / knik in de stang te zitten ipv een kaarsrechte stang. En ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig of dat zo hoort.. Haha..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Ik kan je geruststellen, dat hoort zo
Overigens noemt men die "buis" de liggende achtervork (samen met die aan de aandrijfzijde) of in het engels chainstay.
Overigens noemt men die "buis" de liggende achtervork (samen met die aan de aandrijfzijde) of in het engels chainstay.
Kwam toevallig dit tegen: http://www.zie.nl/video/sport/Gesink-op ... gz612f4dlg
Die fiets waar Gesink en LL Sanchez op rijden, zou dat een nieuw model Giant zijn die zo rond de Tour zal worden gepresenteerd?
Die fiets waar Gesink en LL Sanchez op rijden, zou dat een nieuw model Giant zijn die zo rond de Tour zal worden gepresenteerd?
- chassepatate
- Forum-lid
Ik heb het even in slo-mo bekeken. Dat zou best wel eens de nieuwe TCR kunnen zijn. Nog dunnere buizen en volgens mij geen ISP...
- thestudent
- Forum-lid HC
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
naar een tweet van mike theunissen:
TCX??
TCX??
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105