Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

hovie
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 12 dec 2005 21:36

hovie 01 aug 2008 22:48

Leuk Rezne om te lezen dat je eerste wedstrijd redelijk goed is verlopen.
ETP is er altijd blij mee als er weer een actief lid gaat koersen.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 03 aug 2008 14:13

Hmm, binnen nu en een uurtje moet ik beslissen of ik naar Oldenzaal ga (ik moet sowieso bijschrijven). Het weer belooft niet veel goeds.......
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

lvm
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:59

lvm 03 aug 2008 14:31

In de regen is Oldenzaal onwijs glibberen.
Ik neem aan dat je als Warnsvelder wel naar Zutphen gaat woensdag ?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 aug 2008 14:36

Ik rij zo wel in Oldenzaal, maar als 't nat wordt is 't een ijsbaan. Rondje is bijna volledig klinkers met de nodige bochten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 aug 2008 22:10

En 't werd ook een ijsbaan in Oldenzaal. Ik reed best makkelijk tot 't ging regenen, ik won 't 3 ronde klassement vrij makkelijk. Maar toen 't ging regen en werd 't dus spekglad. Ik heb 't peleton meteen maar laten lopen omdat ik 't te hard vond gaan. Om de haverklap bleven ze daar vallen. Ik heb er daarna maar een toertochtje van gemaakt en ben rustig doorgereden. De wedstrijd werd gelukkig ingekort en ik mocht op een gegeven moment stoppen en werd geklasseerd. Wel een hele makkelijke manier om 13e te worden. Maar goed ik ben gelukkig op m'n fiets blijven zitten terwijl de meeste andere op de grond zijn gaan liggen.

Bij jouw alles nog heel Rezne?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 03 aug 2008 22:57

Alles nog heel gelukkig, maar wel onderuit gegaan met 3 anderen. Toen ik opstond en weer weg wilde rijden slipte mn achterwiel volledig weg en ging ik bijna weer :D (echt een ijsbaan dus). Ik heb de ronde uit gereden en nog getwijfeld om weer aan te sluiten, maar ik vond 't de moeite niet waard. Klassering laten lopen en lekker op de fiets naar huis gegaan.
Nu baal ik er van die beslissing , ik had natuurlijk gewoon rustig de wedstrijd kunnen uitrijden. Maar ja, dinsdag en woensdag weer een kans gelukkig.

13e had je nog prijs ook Amclassic. Iedereen die uitreed had prijs geloof ik? :D
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 aug 2008 23:00

Schema F was 't dus dan hebben er 30 prijs, maar er zijn er maar 14 die in de uitslag stonden. Ik zie mezelf nu elders als 12e in de uitslag staan, maar ach dat maakt ook niets uit.

Dinsdag Markelo zeker? Daar rij ik ook, Zutpen rij ik niet. 3 criteriums in 5 dagen vond ik wel genoeg.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

yenssen
Forum-lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 12 jul 2004 14:29

yenssen 04 aug 2008 13:04

Ja het was best glad in Oldenzaal. Gelukkig niet gevallen, wel gegleden...

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 04 aug 2008 16:23

[quote="Amclassic-fan"]Schema F was 't dus dan hebben er 30 prijs, maar er zijn er maar 14 die in de uitslag stonden. Ik zie mezelf nu elders als 12e in de uitslag staan, maar ach dat maakt ook niets uit.

Dinsdag Markelo zeker? Daar rij ik ook, Zutpen rij ik niet. 3 criteriums in 5 dagen vond ik wel genoeg.[/quote]


Ja morgen naar Markelo en tsja als Warnsvelder kan ik niet onder de Ronde van Zutphen uit ;). Het schijnt wel een k*t rondje te zijn (ik ken het parkoers niet).
Begrijpelijk dat je 't wel even gezien hebt met die criteriums. Zelf heb ik weinig andere keus dan dit soort kleine rondes. Ik ben de enige belofte bij ETP dus klassiekers e.d. zitten er niet in.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

metor
Forum-lid
Berichten: 375
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:07

metor 06 aug 2008 14:05

Gisteren in Markelo gereden. Het smijten in het begin ligt mij niet zo dus achterin gehangen. Wetende dat dit niet verstandig is in een criterium.
Uiteindelijk zijn we ongeveer een kwartier voor het einde met een deel van het peleton uit koers gehaald.
Wel opvallend vond ik de vele renners die na enkele ronden al opgaven.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 aug 2008 14:59

Gister ook dus in Markelo gereden. Er ontstond een paar rondes na het 3 ronde klassement een kopgroep van 4 man waar ik bij zat. Na 2 rondjes sloten er nog 4 aan waarbij m'n ploeggenoot Marc Reef zat. Met die kopgroep van 8 bleven we makkelijk de hele wedstrijd vooruit. In de finale een paar keer alleen weg geweest. 8 ronde voor het einde leek het kans van slagen te hebben omdat ik vrij snel 10 seconde te pakken had. Alleen 2 ronde voor het eind werd ik weer terug gepakt. Toen heb ik tempo gemaakt voor m'n ploeggenoot zodat het op een sprint uit zou lopen. Alleen lukte de sprint voor hem net niet goed en werd hij 3e. Ik kon niet meer sprinten en werd dus 8e.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 06 aug 2008 15:24

Ik reed lek op de heenweg en heb de lieve heer heel vaak vervloekt ;). Pompje bij me, bandenlichtertjes bij me, maar geen binnenband. 't Was dus snel afgelopen.

Na een paar wedstrijden kan ik wel zeggen dat het rijden van wielerwedstrijden niet helemaal de uitdaging is die ik zoek. Doe mij maar lang en slopend werk. Ik neig naar triatlon (mede door het hardlopen, wat ik graag mag doen)

Netjes gereden zo te horen/lezen :)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Plaats reactie