Gastheerg schreef:+1 Zag gister dat interview met hem op de Belg en ik vind hem wel ok.bottecchia schreef:Overigens heb ik nog altijd liever iemand die misschien eens een keer te veel theater maakt dan een verzameling grijze muizen.
Als Gesink vanmiddag geen last meer van z'n wonden heeft en de etappe wint komt er een extra nieuwsuitzending maar Voeckler moet blijkbaar de hele Tour last van z'n knie houden.
Hadden we maar een coureur die het zo deed in de Tour
Het is waar. Die Voeckler doet het gewoon iedere keer wee en hij heeft het (ook) deze keer zelf gedaan en de overwinning allerminst gestolen. Maar hij heeft gewoon iets wat mij iig tegen de haren instrijkt. Het was knap hoe hij toch zo lang wist te pokeren dat Sanchez achter Voigt aanging. Dat hij het daarna afmaakt in een van de leukste etappes van de tour tot nu toe was prima. Ik had liever Sanchez of Voigt zien winnen dat dan weer wel Dan moeten ze maar harder rijden dan die komediant van een Voeckler. En nee, het is ook zeker geen grijze muis dat maakt het ook wel weer vermakelijk.
Ben benieuwd naar de etappe van vandaag: ik zit vanmiddag voor de TV!