Vandaag gefietst in 2012
-
- Forum-lid
Uitrijden van de Tom Boonen Classic, 63,5km.

Vandaag een heerlijke rit gemaakt van 130Km. Echter ging het niet helemaal vanzelf. Mijn knie werkte niet echt mee en ik ben op de terugweg met de trein naar huis gegaan omdat ik mijn knie niet verder wilde belasten.
Tevens ben ik geschept door een "bejaarde" automobilist op een rotonde (verder niks aan de hand, niks stuk etc. alleen mijn handpalmen zijn een beetje gaar van het asfalt) . Hij ging dus blijkbaar rechts af, waar ik dus fietste, en aangezien hij geen richting aan gaf lag ik na wat gestuntel op de grond. Beetje geschreeuw over en weer, en weer verder gefietst

http://connect.garmin.com/activity/172996496" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder is het echt mooi fietsen hier:

Tevens ben ik geschept door een "bejaarde" automobilist op een rotonde (verder niks aan de hand, niks stuk etc. alleen mijn handpalmen zijn een beetje gaar van het asfalt) . Hij ging dus blijkbaar rechts af, waar ik dus fietste, en aangezien hij geen richting aan gaf lag ik na wat gestuntel op de grond. Beetje geschreeuw over en weer, en weer verder gefietst

http://connect.garmin.com/activity/172996496" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder is het echt mooi fietsen hier:

Aan het eind van de middag een rondje van bijna 60 km in ruim 2 uur door Westerwolde gemaakt. De spierpijn van de trimloop van afgelopen vrijdag er een beetje uitgefietst. Had het midden tussen een hersteltrianing en een D1-training.
Vandaag wezen spelen tussen Holten en Nijverdal; 3x op en neer en toen weer terug over Markelo naar Almen. 115 KM en bijna 700 hoogtemeters; de laatste 10 kilometer in D 0,1 want ik was totaal gesloopt.
vanochtend heerlijk op het lichte molentje de ochtendgloren meegemaakt in onder andere dordrecht, sliedrecht, wijngaarden, bleskensgraaf, molenaarsgraaf, ottoland, goudriaan, ameide en terug naar ottoland, brandwijk, molenaarsgraaf, terug naar dord. Heerlijk weer, super om
tussen die gehuchten te fietsen, nederland is fraai (of is dat subjectief?) totaal 72km. Overigens op terugweg veel fietsers tegengekomen (niet
allemaal gesoigneerd helaas...)
tussen die gehuchten te fietsen, nederland is fraai (of is dat subjectief?) totaal 72km. Overigens op terugweg veel fietsers tegengekomen (niet
allemaal gesoigneerd helaas...)
Uitstekend fietsweertje! Rond de 20 graden, redelijk wat zon en zeer weinig wind.
Heerlijk om eens zonder winterjack en winterschoenen op pad te gaan. Rondje Eemshaven gemaakt. Precies 100 km.
Heerlijk om eens zonder winterjack en winterschoenen op pad te gaan. Rondje Eemshaven gemaakt. Precies 100 km.
Mooi weer voor een duurrit.Zon, zon, zon...... Rondje Westfriese omringdijk gereden. 126 kilomter GARMIN
Keins:

Broekerhaven:

De IJsselmeerdijk tussen Enkhuizen en Hoorn is weer berijdbaar:

De laatste tulpen worden gekopt:

Hoorn:

Grenspaal bij Avenhorn:

Molendriegang Rustenburg:

Keins:
Broekerhaven:
De IJsselmeerdijk tussen Enkhuizen en Hoorn is weer berijdbaar:
De laatste tulpen worden gekopt:
Hoorn:
Grenspaal bij Avenhorn:
Molendriegang Rustenburg:
Leef! Fiets!
Schitterende platen, echt Hollands!!
Wat een heerlijke Koninginnefietsdag zeg. Lekker rustig op straat (iedereen loopt op de markt) en genoten van de prachtige velden in de Bollenstreek.
Oude maat van me opgezocht (altijd leuk) op de vrijmarkt in Nieuw-Vennep. Totaal 108 kilometer gefietst.
Volgende maand staan de ronde van Nijmegen en de Grenslandklassieker op het programma. Hopen maar dat het dan ook zulk lekker weer is.
Foto's

Route

Oude maat van me opgezocht (altijd leuk) op de vrijmarkt in Nieuw-Vennep. Totaal 108 kilometer gefietst.
Volgende maand staan de ronde van Nijmegen en de Grenslandklassieker op het programma. Hopen maar dat het dan ook zulk lekker weer is.
Foto's

Route

weer ruim 70km er op zitten met .Jeroen.. Heerlijk weer, helaas 1 lekke band bij jeroen.
Lekker bijgekleurd en op m'n armen zitten nu officieel lijntjes.
[img]pic.twitter.com/hwdxA9o[/img]
Ook eens een keer gek gedaan en een lekker ijsje gehaald bij het tankstation.
[img]pic.twitter.com/I4b1K9X[/img]
Lekker bijgekleurd en op m'n armen zitten nu officieel lijntjes.
[img]pic.twitter.com/hwdxA9o[/img]
Ook eens een keer gek gedaan en een lekker ijsje gehaald bij het tankstation.
[img]pic.twitter.com/I4b1K9X[/img]
Specialized Tarmac Elite Compact