Ervaring webshops
Daniel, heb je al iets van PostNL ontvangen om inklaring te betalen?
Parcel Force is nog slechter dan GLS. De export handelingen duren heel lang bij hun. Daarna duren de import handelingen van PostNL weer lang. Tracking klopt ook nooit. Ik heb ook eens zo'n melding gehad dat mijn pakket destroyed was, daar klopte ook niets van.
Die zijn in het gat gesprongen wat export hel heet. Winkels hebben daar geen zin in en besteden die ellende uit. Maar goed Tegelen kunnen ze het niet echt.
Hoogstwaarschijnlijk komt het wel aan. Je weet alleen niet wanneer....
Royal Mail gaat iets beter maar ook meh. UPS, FedEx en DHLExpress zijn de partijen die goed werk leveren als het om goederen buiten de EU gaat. Ik vraag tegenwoordig vooraf waarmee ze verzenden als dat tijdens de check out niet zichtbaar is.
Parcel Force is nog slechter dan GLS. De export handelingen duren heel lang bij hun. Daarna duren de import handelingen van PostNL weer lang. Tracking klopt ook nooit. Ik heb ook eens zo'n melding gehad dat mijn pakket destroyed was, daar klopte ook niets van.
Die zijn in het gat gesprongen wat export hel heet. Winkels hebben daar geen zin in en besteden die ellende uit. Maar goed Tegelen kunnen ze het niet echt.
Hoogstwaarschijnlijk komt het wel aan. Je weet alleen niet wanneer....
Royal Mail gaat iets beter maar ook meh. UPS, FedEx en DHLExpress zijn de partijen die goed werk leveren als het om goederen buiten de EU gaat. Ik vraag tegenwoordig vooraf waarmee ze verzenden als dat tijdens de check out niet zichtbaar is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Huh?
Van de site van CRC:
EU, Switzerland and Norway
No customs or import taxes will be charged.
For orders shipped to island territories please ensure you select the full delivery destination country before ordering to ensure the correct taxes are applied. This will apply to Canary Islands, The Azores, Madeira, Scilly and Sardinia.
Less is bore
Voor Wiggle hoef je niets te betalen. Drie weken geleden had ik een bestelling binnen vijf dagen in huis (in Frankrijk). Ontvangen in Frankrijk duurt normaal gesproken langer dan naar Nederland. In diezelfde tijd duurde een pakket uit Frankrijk een week ipv de beloofde 48 uur.
Ik hoop het niet voor je Daniel, maar een op de zoveel gaat gewoon fout.
Ik hoop het niet voor je Daniel, maar een op de zoveel gaat gewoon fout.
-
- Forum-lid HC
Heb je het land van bestemming gecontroleerd? Ik heb nog wel eens gehad dat een pakket door een computerfout naar Ierland was verzonden. Factuur adres klopte wel, maar bij verzendadres stond dus opeens Ierland, terwijl dit gelijk behoorde te zijn aan het Factuur adres.
Ah oke, dan hebben ze dat stukje afgetikt. Het is naast Wiggle een beetje gokken of dat stuk geregeld is of niet. Ik ging er uit van niet.daniel1975 schreef: ↑16 okt 2023 08:23Huh?
Van de site van CRC:
EU, Switzerland and Norway
No customs or import taxes will be charged.
For orders shipped to island territories please ensure you select the full delivery destination country before ordering to ensure the correct taxes are applied. This will apply to Canary Islands, The Azores, Madeira, Scilly and Sardinia.
Nog steeds moet het pakket overhandigd worden aan een lokale vervoerder blijkbaar. Dat gaat niet altijd vlekkeloos. Ik ben benieuwd!
Ik kan mij voorstellen dat dit soort bedrijven erg blij zijn met de Brexit en de voordelen ervan. Not.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niemand is blij met de brexit denk ik. Zelfs de meest verstokte brexeteers zullen wel eens achter de oren hebben gekrabbeld.
Beste voorbeeld wat een referendum icm populisten in de regering tot gevolg kan hebben.
Beste voorbeeld wat een referendum icm populisten in de regering tot gevolg kan hebben.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Miracles do happen; stuur is zowaar bezorgd.
En voor een destroyed pakketje ziet het er best netjes uit
En voor een destroyed pakketje ziet het er best netjes uit
Less is bore
Gelukkig. Er zitten alleen wat bochten in? Verder geen schade?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt en paar platgeslagen stukken
Less is bore
BikeInn krijg ik altijd een enorm 'niet pluis' gevoel. Alsof het nep is. Ik durf er dan ook niks te bestellen, wellicht ten onrechte.