Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
Vanmorgen om zeven uur vertrokken naar De Stripe bij Bakkeveen voor de Princenhoftocht.
Na 100 kilometer kwamen we daar weer terug. Kontrole is volgens mij met een "c"?
Daar viel een bepaald busje mij op. De eigenaar niet gesproken.
TC de Fietsfriezen bij terugkomst in Bakkeveen gespot, maar pinarello niet...
Na 100 kilometer kwamen we daar weer terug. Kontrole is volgens mij met een "c"?
Daar viel een bepaald busje mij op. De eigenaar niet gesproken.
TC de Fietsfriezen bij terugkomst in Bakkeveen gespot, maar pinarello niet...
Vandaag een vrije dag van de oude bazin en de nieuwe baas.
Dus vanochtend in het mooie weer maar weer eens de fiets gepakt.
Vond het nog wel frisjes, dus de windstopper bleef aan.
Een klein rondje gemaakt van 77 km.
Anna Paulowna-Wieringerwaard-Westerland-van Ewijcksluis-Kooijpunt-Den Helder-Julianadorp-Grootte Keeten-Callantsoog-Sint Maartenszee-Sint Maartensvlotbrug-Sint Maartensbrug-Schagerbrug-Oude Sluis-Anna Paulowna.
Dus vanochtend in het mooie weer maar weer eens de fiets gepakt.
Vond het nog wel frisjes, dus de windstopper bleef aan.
Een klein rondje gemaakt van 77 km.
Anna Paulowna-Wieringerwaard-Westerland-van Ewijcksluis-Kooijpunt-Den Helder-Julianadorp-Grootte Keeten-Callantsoog-Sint Maartenszee-Sint Maartensvlotbrug-Sint Maartensbrug-Schagerbrug-Oude Sluis-Anna Paulowna.
Om 9.00uur het land verlaten om in Mechelen de Gouden Carolusroute te fietsen (start bij brouwerij Het Anker). Samen met mijn vriendin en twee vrienden 66km op het gemak gefietst en intussen lekker gegeten en gedronken. 20.00uur terug dus mooi niks mee gekregen van die oranje-gekte vandaag.
.... gelukkig heb ik van andere zaken meer verstand!!
Ga ik vandaag voor de tv zitten kijken? Nou nee! Ik had mezelf al fietsen beloofd. Ik vond het weer nog best tegenvallen, ik zag zat korte broeken en blote armen, maar ik liever toch niet. Rondje Rotterdam, Ridderkerk, om Dordrecht heen, via de Hollandse Biesbosch, Moerdijk, Klundert, Zwingelspaan!!!, Willemstad, de Hoekse Waard, Heijenoordtunnel en Barendrecht weer terug. 106 km. ( in 4 uur en ongeveer 15 minuten netto fietstijd, wind tegen he)
Vooral die wind het laatste stuk in de Hoekse Waard viel vies tegen, windkracht 4 mijn neus. Toen de tosti's in Willemstad van mijn bord waaiden geloofde ik daar niks meer van.
Heel wat koninginnedag vrolijkheid gezien onderweg, maar ik vond dit toch wel de leukste manier om er plezier van te hebben. Wat foto's:
Rijsoord vlagt:
Iedereen die wel eens in de buurt van Dordrecht fietst kent vast dit bankje wel:
Voor deze dames is het altijd koninginnedag:
De vesting van Willemstad, zoals te zien was toen al weer toch maar mijn vestje aan doen weer:
En weer thuis:
Vooral die wind het laatste stuk in de Hoekse Waard viel vies tegen, windkracht 4 mijn neus. Toen de tosti's in Willemstad van mijn bord waaiden geloofde ik daar niks meer van.
Heel wat koninginnedag vrolijkheid gezien onderweg, maar ik vond dit toch wel de leukste manier om er plezier van te hebben. Wat foto's:
Rijsoord vlagt:
Iedereen die wel eens in de buurt van Dordrecht fietst kent vast dit bankje wel:
Voor deze dames is het altijd koninginnedag:
De vesting van Willemstad, zoals te zien was toen al weer toch maar mijn vestje aan doen weer:
En weer thuis:
Veni. Vidi. Fietsie.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vandaag was ik ook nog in Zeeland en wilde ik graag nog een rondje doen voordat we nog wat gezamenlijks gingen doen met gastvrouw en gezin. Gewoon een beetje links, rechts over de fietspaden. Kom ik plotseling op de Zeeuwse variant van de Strade Bianche terecht....
Beetje vreemd voor een normaal fietspad, vind ik eigenlijk.
Ook vandaag mijn kledingkeuze vandaag weer volledig verkeerd ingeschat. ik dacht kort, kort te kunnen rijden maar dat was nog best fris. Dit in tegenstelling tot wat ik dacht in de windstille tuin vlak voor vertrek. Aan de andere kant zijn zowel mijn armen als benen licht verbrand. Het was vooral de wind die het koud maakte.
Beetje vreemd voor een normaal fietspad, vind ik eigenlijk.
Ook vandaag mijn kledingkeuze vandaag weer volledig verkeerd ingeschat. ik dacht kort, kort te kunnen rijden maar dat was nog best fris. Dit in tegenstelling tot wat ik dacht in de windstille tuin vlak voor vertrek. Aan de andere kant zijn zowel mijn armen als benen licht verbrand. Het was vooral de wind die het koud maakte.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen lekker op tijd wakker en mijn auto vlak bij Leersum gezet voor een paar uurtjes met de MTB op en rond de Amerongse berg.
Was heerlijk rustig, iets op TV? Gewoon paar stukjes van de vaste route gepakt, maar vooral ook andere paden met meer klinkwerk want Ko de Boswachter had ook vrij.
Maar dan echt genieten en in iets minder dan 90km afstand pak je zo'n 1.400hm en besef je dat het een geweldig mooi trainingsgebied is voor de MTB. Beentjes deden in ieder geval lekker zeer.
http://app.strava.com/activities/51499018
Was heerlijk rustig, iets op TV? Gewoon paar stukjes van de vaste route gepakt, maar vooral ook andere paden met meer klinkwerk want Ko de Boswachter had ook vrij.
Maar dan echt genieten en in iets minder dan 90km afstand pak je zo'n 1.400hm en besef je dat het een geweldig mooi trainingsgebied is voor de MTB. Beentjes deden in ieder geval lekker zeer.
http://app.strava.com/activities/51499018
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Rondje bollenstreek vanuit Rotterdam. Ruim 140km.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Als ik mijn ogen een beetje dichtknijp, lijkt het de Provence wel...bianchisl3 schreef:Rondje bollenstreek vanuit Rotterdam. Ruim 140km.
60 x Ventoux
Vandaag het eerste serieuze ritje in de Eifel. Samen met csteenbe de door forumlid Buzz getekende Ruhrsee-route gereden. We startten vanaf mijn vakantiehuisje in Dedenborn, wat als voordeel had dat de Hammer Maurer en Widdau Mauer vroeg in het parcours zaten. Verder prima gefietst, en gezellig geouwehoerd en soms ook heel hard gevloekt. 154 km met 2700 hm!