Tour 2014
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom gaat Astana nu weer rijden??????
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nergens voor nodig, 3 is ook mooi
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Tuurlijk is daar strijd, en dat is toch prima.
Bauke is voor het eerst niet meer zo relaxed als hiervoor. Logisch ook wel denk ik als hij een tour podium had willen rijden is het deze wel, dat zei ik ervoor al en met het wegvallen van de toppers helemaal.
Bauke is voor het eerst niet meer zo relaxed als hiervoor. Logisch ook wel denk ik als hij een tour podium had willen rijden is het deze wel, dat zei ik ervoor al en met het wegvallen van de toppers helemaal.
-
- Forum-lid HC
Het valt me wel op dat Frank Schleck vaan met Mollema in z'n wiel rijd, lijkt wel of hij m alvast wil helpen.
Al staat hij er zelf nu ook goed voor.
Al staat hij er zelf nu ook goed voor.
-
- Forum-lid HC
Dat was vorige week met zubeldia ook al.
-
- Forum-lid HC
Dat krijg je als je je pro tour punten mag meenemen naar het volgende team.
Waarom rijden zij wel voor Mollema en Ten Dam niet???
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik zat zomaar te denken dat Jurgen van den Broeck itt wat beweerd wordt niet echt antibiotica toegediend krijgt. Het was ook een beetje vaag verhaal. Prestaties vielen tegen en er werd van alles gespeculeerd en zonder dat een sluitende diagnose werd gesteld kreeg hij antibiotica.
Complete waanzin als je het mij vraagt en daarom geloof ik het niet.
Gezien van den Broecke zijn mentale labiliteit vermoed ik dat ze hem gewoon een placebo hebben gegeven. (door Zorro » 20 jul 2014 15:11) Wellicht zullen we dat nooit weten maar vandaag zat hij er toch veel beter bij dan voorheen.
Complete waanzin als je het mij vraagt en daarom geloof ik het niet.
Gezien van den Broecke zijn mentale labiliteit vermoed ik dat ze hem gewoon een placebo hebben gegeven. (door Zorro » 20 jul 2014 15:11) Wellicht zullen we dat nooit weten maar vandaag zat hij er toch veel beter bij dan voorheen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock