Wielerseizoen 2016
-
- Forum-lid
Klopt er werd echt koers gemaakt. Beloften was niet zo bijzonder maar morgen de mannen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar
Tom Dumoulin heeft laatste tijd wel veel kritiek op van alles zeg. Hij kan beter gewoon gaan fietsen of anders niet mee doen aan de Tour.
Snap t punt overigens wel hoor, maar van de zoveelste kritiekboodschap... word ik een beetje moe
Snap t punt overigens wel hoor, maar van de zoveelste kritiekboodschap... word ik een beetje moe
is het fietsen aan het her-ontdekken
Je kan het ook zien als iemand met een mening die er vooruit wil komen...J.Edge87 schreef:Tom Dumoulin heeft laatste tijd wel veel kritiek op van alles zeg. Hij kan beter gewoon gaan fietsen of anders niet mee doen aan de Tour.
-
- Forum-lid
Precies , aan zulke mensen heeft de toekomst van het profwielrennen meer dan aan die klakkeloos kleurloze figuren.mao schreef:Je kan het ook zien als iemand met een mening die er vooruit wil komen...J.Edge87 schreef:Tom Dumoulin heeft laatste tijd wel veel kritiek op van alles zeg. Hij kan beter gewoon gaan fietsen of anders niet mee doen aan de Tour.
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Sunweb nieuwe hoofdsponsor Giant-Alpecin: https://www.facebook.com/teamgiantalpecin/
Stoppen zowel Alpecin (was al bekend) als Giant dan?
Stoppen zowel Alpecin (was al bekend) als Giant dan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, na gisteren staat deze discussie wel in een ander daglichtQuarantanove schreef:Precies , aan zulke mensen heeft de toekomst van het profwielrennen meer dan aan die klakkeloos kleurloze figuren.mao schreef:Je kan het ook zien als iemand met een mening die er vooruit wil komen...J.Edge87 schreef:Tom Dumoulin heeft laatste tijd wel veel kritiek op van alles zeg. Hij kan beter gewoon gaan fietsen of anders niet mee doen aan de Tour.
Less is bore
Volgens de laatste geruchten gaat hij met Contador mee naar Trek Segafredo.rhino7 schreef:steven-de-jongh heeft plannen voor eigen wielerploeg
d.d. 15 december 2015
Iemand hier ooit nog iets van vernomen ?
-
- Forum-lid
Wat een straffe stoot van Tim Wellens in de Ronde van Polen.
Samen met Wout Poels en Tom Dumoulin heeft Limburg weer toprenners.
Samen met Wout Poels en Tom Dumoulin heeft Limburg weer toprenners.