Olympische spelen 2016
Goeie genade ben 10 jaar ouder geworden. Aber schade Deutschland, alles ist vorbei!!
De geest van de wedstrijd is toch dat Nederland zoveel mogelijk gouden plakken binnenharkt? Of zie ik nu iets over het hoofd?53x11 schreef:Dat bedoel ik dus!chrissiewizzie schreef:En toch zie ik liever een echte finale met een vol deelnemersveld. Ik vind het prima dat er in de geest van de wedstrijd en niet naar de letter van de reglementen wordt gehandeld. Ik hou daar wel van.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen al het feit dat de Duitsers juigend het veld af liepen toen het eindsignaal werd gegeven geeft aan dat NL sowiso had moeten winnen.havana schreef:Goeie genade ben 10 jaar ouder geworden. Aber schade Deutschland, alles ist vorbei!!
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Net wat bmx langs zien komen..., incl een goede crash (terwijl ze nu solo hun time trial doen). Ik vroeg me af, zitten die gasten ook vast aan hun pedalen? En het verzet, is dat aan regels gebonden of hebben rijders daar nog een keuzemogelijkheid in?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Platforms, en verzet mag, maar niemand doet het, dacht ik. Voor Peking was er voor de Nederlandse bmx'ers een tweede kransje voor de start gemaakt, dat met één druk op de knop naar een zwaarder verzet geschakeld kon worden. Is niet gebruikt. Leek mij wel een goed idee toch.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien kunnen ze wel een systeem bedenken waarbij je meerdere verzetten hebt.....
Stuk of 11?
Stuk of 11?
Less is bore
-
- Forum-lid
Prachtige avond gisteren met op Canvas de puntenkoers in het omnium voor vrouwen en op één de hockey halve finale. Mooi dat België de finale speelt tegen Argentinië want de kleinzoon van Eddy Merckx speelt daarin tegen België.
http://sporza.be/cm/sporza/Rio-2016/1.2743934
http://sporza.be/cm/sporza/Rio-2016/1.2743934
- daniel1975
- Forum-lid HC
Belgie liet veel meer wil en passie zien gisteravond.
Wellicht is NL in de basis wel de betere ploeg, maar Belgie zat er veel beter bovenop. Terecht winnaar.
Wellicht is NL in de basis wel de betere ploeg, maar Belgie zat er veel beter bovenop. Terecht winnaar.
Less is bore
-
- Forum-lid
Het "En hij staat" van vier jaar terug kan nu worden vervangen voor "En hij ligt"monsieurpinot schreef:tjeempie, epke
Bolt zoooooo makkelijk in de halve finale.
Ik werd wakker en ga nu wachten op Dafne. Grote gok maar ze gaat 21,83 lopen en winnen in de finale.
Nu de tweede halve finale mannen 200 meter. Wat een geweld zeg.
Ik werd wakker en ga nu wachten op Dafne. Grote gok maar ze gaat 21,83 lopen en winnen in de finale.
Nu de tweede halve finale mannen 200 meter. Wat een geweld zeg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Sjezus, wat een geweldige laatste 20 meter van Martina. Scheelt niks maar hij gaat wel naar de finale 200. Hopelijk gerechtigheid na dat 'op de lijn' gestap
Man, 200 meter met Schippers 5 minuten nog vanaf nu. Pffffff. Erop of eronder.
Man, 200 meter met Schippers 5 minuten nog vanaf nu. Pffffff. Erop of eronder.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock