Vandaag gefietst in 2018
Mooie prestatie! Spijtig van de fiets, hoe is dat gebeurd?
-
- Forum-lid
Gave tocht zeg, wel zonde van je fiets.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Thnx
Ja mooi is dat. Ik had een keer een groep Italiaanse vrienden over de die werden helemaal mal van die wind. En wij: "welke wind?"
Je moet je niet zo af laten leiden door je leeftijd
Helemaal waar
@jekeij; waardeloos van je fiets maar zo'n trip vraagt natuurlijk wel om een fotoverslag
Dank voor alle reacties. Verslag is er, hoor. Zal de link vandaag erbij zetten.
En de fiets, tsjaa, ergens is het wel symbolisch, daar ik mijn Wind dezelfde kleur gegeven heb als mijn insuline-pen.
Tijd voor WiND19.2, zullen we maar zeggen.
En de fiets, tsjaa, ergens is het wel symbolisch, daar ik mijn Wind dezelfde kleur gegeven heb als mijn insuline-pen.
Tijd voor WiND19.2, zullen we maar zeggen.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
@havana: Slot doorgeknipt bij het appartement op mijn rustdag na de tocht. Net als Amsterdam is Kopenhagen een echte fietsstad. Kleine kans, maar hoog risico. En tsjaa, naast alle huurfietsen en afgeragde barrels is mijn vakantiewaardige racer natuurlijk erg mooi.
Ach, ik had aan BartV nét wat kleine aanpassingen doorgegeven... Dan kan dat mooi mee op een nieuw frame. Dat mijn volgende fiets weer een WiND Cycleworks ging worden, stond bij mij sowieso al vast. Alleen toch wel sneller dan gedacht.
Ach, ik had aan BartV nét wat kleine aanpassingen doorgegeven... Dan kan dat mooi mee op een nieuw frame. Dat mijn volgende fiets weer een WiND Cycleworks ging worden, stond bij mij sowieso al vast. Alleen toch wel sneller dan gedacht.
Ik had/heb nog steeds plezier in fietsen en sporten (hardlopen/zwemmen/geocachen) hoor...alleen beetje misere gehad laatste 1.5 jaar. En dan gaat het soms even niet.
Gave tocht JwKeij...ben je daar nog ontvangen? Vonden ze het geen prachtige promotie stunt?
Veni. Vidi. Fietsie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hey Tummetje, good to be back!!
Less is bore
Nope, het was zaterdag dat ik daar aankwam. Hermetisch afgesloten helaas.
Alles van 8 dagen hard doorbuffelen én de symbolische waarde van mijn rit kwamen eruit.
Zo'n iel ventje, huilend aan de poort in een Novo Nordisk wielershirt... Ik was eigenlijk wel blij dat er niemand was. Had ik even een emotioneel moment voor mijzelf.
Heb ze nog wel 'ge-mention-ed' op Instagram in een aantal foto's.
Alles van 8 dagen hard doorbuffelen én de symbolische waarde van mijn rit kwamen eruit.
Zo'n iel ventje, huilend aan de poort in een Novo Nordisk wielershirt... Ik was eigenlijk wel blij dat er niemand was. Had ik even een emotioneel moment voor mijzelf.
Heb ze nog wel 'ge-mention-ed' op Instagram in een aantal foto's.
O jammer. Nou ja, als ik daar manager was geweest en er van had geweten had ik je met alle egards binnen gehaald en minstens een jaar lang gratis medicijnen gegeven.
(maar ja....misschien word ik daarom ook nooit ergens manager...)
(maar ja....misschien word ik daarom ook nooit ergens manager...)
Veni. Vidi. Fietsie.