Ik bedoel ook geen cadeautje aan een andere ploeg maar aan een andere Nederlandse renster met het mogelijke risico dat het niet lukt.vermeulen schreef: ↑07 aug 2018 09:41Ik mag toch hopen dat ze op dit niveau geen cadeautjes gaan uitdelen aan andere ploegen...
De rare gang van zaken in deze koers zou ik eerder interpreteren als concurrentie binnen de ploeg: Vos wil liever zelf winnen dan Wiebes helpen, Wiebes wil liever sprinten dan van der Breggen in een ontsnapping laten winnen, en daar profiteerden de andere ploegen van.
Misschien een beetje cynisch van mij, maar volgens mij is het voor de camera allemaal oortjes dit, chaos dat, onverzichtelijk parcours, kramp etc. en achter de schermen kunnen ze elkaars bloed wel drinken, omdat ze heel goed wisten waar ze mee bezig waren.
Wielerseizoen 2018
Campagnolo Ultra Dork
Mannen wat kunnen jullie ouwehoeren , die meiden rijden de laatste jaren, alle prijzen bij elkaar die er maar te winnen zijn .
Nu zojuist. op Cycling news en in op de radio:
Ellen van Dijk wins European Championships women's time trial
Anna van der Breggen second, Trixi Worrack third
Kijk ik ben beretrots op die meiden.
http://www.cyclingnews.com/races/uec-ro ... l/results/
Nu zojuist. op Cycling news en in op de radio:
Ellen van Dijk wins European Championships women's time trial
Anna van der Breggen second, Trixi Worrack third
Kijk ik ben beretrots op die meiden.
http://www.cyclingnews.com/races/uec-ro ... l/results/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gjee Thomas naar CCC volgend jaar.
Brailsford houdt zich weer eens niet aan zijn woord: Moscon niet ontslagen maar krijgt professionele hulp, anger management. Gaat mij niet om ontslag, maar dat DB weer eens een kul verhaal ophangt.
Brailsford houdt zich weer eens niet aan zijn woord: Moscon niet ontslagen maar krijgt professionele hulp, anger management. Gaat mij niet om ontslag, maar dat DB weer eens een kul verhaal ophangt.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Het gaat Daniel ws niet om het slaan, maar meer dat men eerder heeft gezegd dat het eerst volgende incident van Moscon ontslag zou betekenen.
-
- Forum-lid
Nouja, dat is dus niet precies wat ze gezegd hebben. Het ging destijds over een racistische opmerking die hij naar een gekleurde renner had gemaakt en dat een herhaling van dat gedrag tot ontslag zou leiden. "Herhaling van dat gedrag" is dan nogal voor interpretatie vatbaar...japiecarbon schreef: ↑08 aug 2018 21:12 Het gaat Daniel ws niet om het slaan, maar meer dat men eerder heeft gezegd dat het eerst volgende incident van Moscon ontslag zou betekenen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dus ja.japiecarbon schreef: ↑08 aug 2018 21:12 Het gaat Daniel ws niet om het slaan, maar meer dat men eerder heeft gezegd dat het eerst volgende incident van Moscon ontslag zou betekenen.
Less is bore
Ontslag zou ik een beetje overdreven vinden, eerlijk gezegd zie je bij bijna alle sporten dat er op hoog niveau (en op heel laag niveau) wel eens een tik wordt uitgedeeld.
Het hoort niet, en het moet bestraft worden, maar hij is al uit de tour gezet, en hij moest publiekelijk door het stof, dat lijkt me ook wel weer voldoende.
Het hoort niet, en het moet bestraft worden, maar hij is al uit de tour gezet, en hij moest publiekelijk door het stof, dat lijkt me ook wel weer voldoende.
Dat klopt en de kans dat er bij SKY budget is om echt even een beetje er aan te sleutelen is natuurlijk groter dan als hij ergens anders zit. Dat neemt niet weg dat na het vorige incident de baas van SKY duidelijk had aangegeven dat het echt de laatste keer is. Dat maakt deze actie ongeloofwaardig en voor een team wat al wat prutst met de geloofwaardigheid is dat op z'n minst onhandig, maar eigenlijk gewoon slecht. Ik denk dat Daniel DAT vooral bedoeld.
Alleen heeft hij dat nooit gezegd. Hij heeft gezegd dat Moscon ontslagen zou worden als hij weer racistisch gedrag zou vertonen. Er is heel veel mis met en fout aan Sky maar in dit geval wordt het heel netjes afgehandeld. Naast de schorsing van de UCI is hij ook al door Sky op non actief gesteld vanaf het incident. Dat is meer dan de meeste ploegen zouden doen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Enzzo
- Forum-lid HC
als Nibali tijdig hersteld is gaat hij het WK winnen. De enige titel die hij nog mist en ambieert. En het parkoers is hem op het lijf geschreven
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind