Canyon
Na 14 lange weken de mijne ook in ontvangst mogen nemen. Gisteren mijn eerste ritje gedaan en ik ben zwaar onder de indruk, nu nog de fijnafstelling en vlammen maar. To do: zadel dumpen en terug een Specialized Toupé erop, die spuuglelijke drinkbushouders eraf en de vorkbuis inkorten.
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Gios Torino Professional '84.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Is dat even handig. Ik zat er ook aan te denken om voor 'gumwall' bandjes te gaan. Nu kan ik mooi zien hoe het er uit ziet. Mooi!ippe schreef:
Na 14 lange weken de mijne ook in ontvangst mogen nemen. Gisteren mijn eerste ritje gedaan en ik ben zwaar onder de indruk, nu nog de fijnafstelling en vlammen maar. To do: zadel dumpen en terug een Specialized Toupé erop, die spuuglelijke drinkbushouders eraf en de vorkbuis inkorten.
zullen heel goede zadels zijn, maar spullen van een fietsfabrikant monteren op een fiets van een andere is zoiets als heiligschennis...BasJansen schreef:Is dat even handig. Ik zat er ook aan te denken om voor 'gumwall' bandjes te gaan. Nu kan ik mooi zien hoe het er uit ziet. Mooi!ippe schreef:
dan maar een zeer achterste
-
- Forum-lid HC
Waarom heb jij een zadelpen met setback
maarre die banden dat kan toch echt niet he jongens. Hier geld smaken verschillen niet eens voor. goed, belangrijkste is dat het goed rijd dat dan weer wel......
maarre die banden dat kan toch echt niet he jongens. Hier geld smaken verschillen niet eens voor. goed, belangrijkste is dat het goed rijd dat dan weer wel......
Volgens mij krijg je standaard de 15-35mm setback variant. Alleen de VCLS 2.0 is er in een 0-15mm setback variant volgens mij.wasbeer2006 schreef:Waarom heb jij een zadelpen met setback
Ik vindt trouwens niet zozeer de bruine sidewall niet staan maar meer dat het niet lekker combineert met 'moderne' Mavic wielen. Uiteraard ieder zijn smaak. Juist mooi te zien dat iedereen zijn/haar Canyon persoonlijke tinten geeft en we niet allemaal op dezelfde bike rond rijden
Standaard zitten er op de Canyons bij mijn weten GEEN drinkbushouders!
Het feit dat er hier twee vershcillende opzitten zal aan de koper in kwestie liggen die ze zo zal besteld hebben.
Persoonlijk zou ik opteren voor zwart zadel en dito stuurlint, de bandjes vind ik wel smoelen bij dit kleur frame maar niet de velgen die erop staan.
Dirk
Het feit dat er hier twee vershcillende opzitten zal aan de koper in kwestie liggen die ze zo zal besteld hebben.
Persoonlijk zou ik opteren voor zwart zadel en dito stuurlint, de bandjes vind ik wel smoelen bij dit kleur frame maar niet de velgen die erop staan.
Dirk
-
- Forum-lid
Hij wilt de die spuuglelijke bidonhouders er nog af halen dus mischien wel er op gezet door canyon. Het is niet mijn smaak dit type bandjes maar als de rijder het mooi vind. Hij moet erop rijden ik nier.
Die houder heb ik er "gratis" bijgekregen toen ik de fiets tijdens Velofolies besteld heb, maar waarom twee verschillende is mij ook een raadsel .
De banden passen imo wel erbij, zeker als je de fiets live bekijkt.
De zadel,tja dat is persoonlijk. Een Toupé is voor mij wel degelijk de beste racezadel. Zeggen liever een pijnlijk achterwerk dan een zadel van de concurrentie, we zullen nog eens praten als je 5 of 6 uur in't zadel moet zitten .
O ja, ik ga ook nog Specialized bidonhouders erop monteren, kan de fashion police zich helemaal uitleven
De banden passen imo wel erbij, zeker als je de fiets live bekijkt.
De zadel,tja dat is persoonlijk. Een Toupé is voor mij wel degelijk de beste racezadel. Zeggen liever een pijnlijk achterwerk dan een zadel van de concurrentie, we zullen nog eens praten als je 5 of 6 uur in't zadel moet zitten .
O ja, ik ga ook nog Specialized bidonhouders erop monteren, kan de fashion police zich helemaal uitleven
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.