foto van je fiets
-
- Forum-lid
- Corto Maltese
- Forum-lid
Wat mij betreft is die Timemachine een heel erg mooie fiets. Prachtig mooie strakke vormgeving. De foto doet hem inderdaad geen recht.
-
- Forum-lid
Misschien is één van deze foto's beter?
Ik vind het een echt mooie tijdrit fiets, een soort dat ik over het algemeen niet erg kan waarderen (qua looks). Ben het wel eens met het commentaar dat het zadel "in verhouding" wat laag lijkt te staan. Dit is voor jou de juiste hoogte? misschien heb je idd relatief kortere benen en een langer bovenlijf. Swa, je zit is het belangrijkste, als dit zo goed zit lekker laten staan.
Ik denk wel dat in zo'n tijdrit (achtige) fiets ook aero velgen (deze zijn al wat dieper dan de meeste aluminium velgen) het plaatje helemaal compleet zou maken.
Ik denk wel dat in zo'n tijdrit (achtige) fiets ook aero velgen (deze zijn al wat dieper dan de meeste aluminium velgen) het plaatje helemaal compleet zou maken.
Inmiddels 2 maanden in bezit en de Tune-stuurpen vervangen door een 3T Palladio LTD-exemplaar. Nu sparen voor een mooi setje carbonwielen... Dan krijgt-ie zwart stuurlint en zadel.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- LightPhoenix
- Forum-lid
Mijn fietsje:
-
- Forum-lid
Prachtige machine Phoenix!
Mooie fiets en kleur combinaties.
Btw, heb je de kleur van het frame cq. wielen passend bij je fietskleding gevraagd of andersom?
Btw, heb je de kleur van het frame cq. wielen passend bij je fietskleding gevraagd of andersom?
Laatst gewijzigd door Orlok op 16 jul 2014 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Die Merida zou een stuk mooier ogen op de foto als je de drie algemene fotoregels in acht zou hebben genomen. Je hebt nu namelijk een mooie fiets maar de foto is de waardeloos:
De drie gouden tips:
- zorg voor een neutrale achtergrond. Liefst een waar je mooi ver weg kwijt. Een rommeltje achtergrond verknalt je foto. Geen auto op de achtergrond maar een neutrale schutting of een mooi meer of ander vergezicht
- Fotografeer de fiets van op je hurken. Niet van bovenaf maar op dezelfde hoogte als de fiets.
- Altijd het crankstel in beeld. Geen zadeltasje of bidons of andere zooit op de fiets. Zo kaal mogelijk is het devies
De drie gouden tips:
- zorg voor een neutrale achtergrond. Liefst een waar je mooi ver weg kwijt. Een rommeltje achtergrond verknalt je foto. Geen auto op de achtergrond maar een neutrale schutting of een mooi meer of ander vergezicht
- Fotografeer de fiets van op je hurken. Niet van bovenaf maar op dezelfde hoogte als de fiets.
- Altijd het crankstel in beeld. Geen zadeltasje of bidons of andere zooit op de fiets. Zo kaal mogelijk is het devies
Live fast; die young. mijn blog