Wielrenners in de Media (Geenstijl)
De reactie van Nelissen belooft niet veel goeds, als je er niks mee te maken hebt en je komt in de klachten niet voor, dan zeg je ik had er niks mee te maken. Dan kun je het vrij simpel houden. Ben je gelijk uit de verdachtenhoek. Als je dat niet kan of je wilt dat niet, dan heb je blijkbaar tijd nodig om iets ingewikkelders te verzinnen of te wachten tot het is overgewaaid.
Mijn vrouw kon zich wel wat voorstellen bij Nelissen die wil neuken, maar weinig voorstellen bij vrouwen die met Nelissen willen neuken .
Mijn vrouw kon zich wel wat voorstellen bij Nelissen die wil neuken, maar weinig voorstellen bij vrouwen die met Nelissen willen neuken .
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik denk dat hij zich aan het beraden is hoe hij hier op moet reageren; eerst even een belletje naar een advocaat of zo. En/of heeft hij thuis nog e.e.a. uit te leggen. En bij zijn andere werkgever wellicht ook. Dan kun je beter even je mond houden i.p.v. in de emotie iets gaan roepen. Dit is gewoon een waardeloze situatie voor alle betrokkenen. Ik ga ervan uit dat Marijn de waarheid spreekt, dan had hij al bij de eerste opmerking van Marijn dat ze van dat gedrag niet gediend was zichzelf meteen kunnen verontschuldigen en corrigeren.daniel1975 schreef: ↑13 mar 2023 07:59 Haha, was ook mijn gedachte.
Of de focus ligt door het artikel van de VK zo op de redactie en Egberts dat dit een stille dood sterft. Zo heeft het heel lang gewerkt bij wielrenners
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat Dione de Graaff hiervan wist en of zij ook soortgelijke misstanden heeft gezien of meegemaakt bij de NOS.
Kom op Jans, je moet mijn woorden niet verdraaien. Als het ernstige beeld wat Marijn heeft geschetst klopt, en het is inderdaad Danny die in die auto zat, dan mag hij hangen en is hij helemaal geen slachtoffer. En ik zou het toejuichen als hij zijn vrinden die hem -zoals het er een beetje uitziet- gedekt hebben meenemen in die val.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dione heeft vanuit het ouderlijk huis waarschijnljik al heel veel meegekregen van de omroepcultuur.
En als je dan zelf ook niet op je mondje bent gevallen red je het wel.
Tsja en Danny...... ik vind het heel lastig. Ben echt wel heel benieuwd hoe de samenwerking met Roxanne nu is. Je zou toch aannemen dat dat goed gaat, zeker ook omdat hij het vrouwenwielrennen verslaat.
Less is bore
Ik lees het toch echt zoals ik het verwoord heb. Je lijkt iets anders te bedoelen dan wat ik er van begrijp.marsman schreef: ↑13 mar 2023 10:35Kom op Jans, je moet mijn woorden niet verdraaien. Als het ernstige beeld wat Marijn heeft geschetst klopt, en het is inderdaad Danny die in die auto zat, dan mag hij hangen en is hij helemaal geen slachtoffer. En ik zou het toejuichen als hij zijn vrinden die hem -zoals het er een beetje uitziet- gedekt hebben meenemen in die val.
Ik begrijp het begrip slachtofferen echt wel, maar om nu een vermeend dader als slachtoffer te benoemen vind ik bijzonder.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind Boogert ook geslachtofferd.
Als voornaamste Rabo-renner voor de bus gegooid zodat anderen in de luwte konden wachten tot de storm overwaaide.
Dus ja, een "dader" kan ook geslachtofferd worden.
En om dat toch maar een minder populaire mening erin te gooien: de Marijn van 10-15jr geleden was echt wel een wannebee op vele vlakken en zeker niet populair bij iedereen. Kreeg vooral een kans als renster bij Leontien omdat die de publiciteit ook wel heel goed kon gebruiken (en op zich best een leuk palmares bij elkaar heeft gefietst tov vele andere anonieme rensters). De huidige versie die de meesten nu kennen is echt wel meer volwassen geworden en die een stuk minder aversie oproept.
En nee, dit is geen victim blaming.
Less is bore
Jans schreef: ↑13 mar 2023 12:03Precies de reden om heel ver te blijven bij deze discussie,
Ik heb vriendinnen die ik op m’n nek kan nemen en in het zwembad kan gooien en ik ken “vriendinnen” als ik vraag hoe het er mee gaat, meteen vragen wat ik er mee bedoel….
Je moet de personen , de setting, de intentie enz enz enz, weten…
-
- Forum-lid HC
In sommige gevallen zit er ook een dunne lijn in of een opmerking wel of niet gepast is.
Ik vond de grap van Hugo de Jonge ook best aardig, maarja daar zijn de meningen ook over verdeeld.
Wat jack heeft gezegd over in Bad komen zitten is 1 enkele opmerking, dat is misschien niet handig. Maar ik vind ook niet dat iemand geslachtofferd hoef te worden. 10x in je auto een verhaal gaan zitten doen......... Je hebt bij de eerste, hooguit twede keer toch wel door of de persoon in kwestie dit leuk vind om over te praten of niet en als er nee is gezegd of iets dergelijks vind ik het inderdaad niet kunnen.
Ik vond de grap van Hugo de Jonge ook best aardig, maarja daar zijn de meningen ook over verdeeld.
Wat jack heeft gezegd over in Bad komen zitten is 1 enkele opmerking, dat is misschien niet handig. Maar ik vind ook niet dat iemand geslachtofferd hoef te worden. 10x in je auto een verhaal gaan zitten doen......... Je hebt bij de eerste, hooguit twede keer toch wel door of de persoon in kwestie dit leuk vind om over te praten of niet en als er nee is gezegd of iets dergelijks vind ik het inderdaad niet kunnen.
Zijn er strafrechtelijke feiten gepleegd, dan is het aan OM omdat uit te zoeken en evt te vervolgen. Dus stellen dat iemand een vermeend dader is vind ik vrij grote uitspraak.
Dat er fouten/ verkeerde beslissingen zijn gemaakt bij de redacties dat lijkt me wel duidelijk.
Het wordt wel steeds enger zo, publiekelijk wordt je afgemaakt, gecanceld zonder dat men alle feiten weet.
Dat er fouten/ verkeerde beslissingen zijn gemaakt bij de redacties dat lijkt me wel duidelijk.
Het wordt wel steeds enger zo, publiekelijk wordt je afgemaakt, gecanceld zonder dat men alle feiten weet.