Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Deze week geleverd:
De kwaliteit valt me bepaald niet tegen.
mooi shirt..heb je de naheffing van de douane ook al binnen ?, was bij mij ongeveer 45 euro, maar dat was voor de april -challenge. Shirt zelf is prachtig, goede kwaliteit, maar wel wat duur..ericpeters schreef:Deze week geleverd:
Heb je ze online voor een scherpe prijs kunnen vinden?Soap schreef:# Craft Cool Seamless undershirt no sleeve
# Craft Cool Mesh Superlight undershirt no sleeve
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
-
- Forum-lid HC
Volgens mij valt Castelli iets kleiner. Dus als een m van Castelli je iets te strak zit dan zit de M van deze Cuore je perfect.DDX schreef:En hoe is de maatvoering verleken met bijvoorbeeld castelli ?
(denk erover om die van augustus of september te kopen)
De kwaliteit vind ik net zo goed als een aantal Assos shirts die ik heb in dezelfde prijsklasse. Details zijn nog beter, met name het mp3 speler zakje.
Dus, $120 voor het shirt (€65 voor een Cuore IamCycling jersey), $25 voor de verzendkosten en als je pech hebt ook nog eens naheffingArno357 schreef:ericpeters schreef:Deze week geleverd:
heb je de naheffing van de douane ook al binnen ?, was bij mij ongeveer 45 euro, maar dat was voor de april -challenge. Shirt zelf is prachtig, goede kwaliteit, maar wel wat duur..
Maar wel een prachtig shirt..en je ziet ze weinig hier in Nederland...toch vreemd..jsprbcn schreef:Dus, $120 voor het shirt (€65 voor een Cuore IamCycling jersey), $25 voor de verzendkosten en als je pech hebt ook nog eens naheffingArno357 schreef:ericpeters schreef:Deze week geleverd:
heb je de naheffing van de douane ook al binnen ?, was bij mij ongeveer 45 euro, maar dat was voor de april -challenge. Shirt zelf is prachtig, goede kwaliteit, maar wel wat duur..