Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ondanks die harde wind van zondag, 6Bft, toch lekker tochtje gemaakt. En voor de zondagmiddag was het erg rustig met mede racefietsers. Bang voor de harde wind? Geen idee, ik vond het wel lekker. Beetje er tegenin beuken, stuurtje goed vasthouden langs de slootjes. En daarna met 50+ voor de wind terug naar huis. (het gebulder om je kop wegdenkend, was het net een berg-etappe)
-
- Forum-lid
Verraderlijk deze dagen! Sta je lekker opgedoft in de luwte van je achtertuin denk je “hmm lekker kort-kort weertje.
Eenmaal onderweg blijkt er toch een smerige noordenwind te waaien waardoor je én hard moet beuken om jezelf warm te houden én geen meter vooruit komt.
Ik haat wind
Eenmaal onderweg blijkt er toch een smerige noordenwind te waaien waardoor je én hard moet beuken om jezelf warm te houden én geen meter vooruit komt.
Ik haat wind
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Vanmorgen lang lang met een windvestje, overschoenen en lange handschoenen (wind), was 5gr en zon maar wel windkracht 3...
Na 3 uurtjes ijskoude voeten, dat dan weer wel!
Na 3 uurtjes ijskoude voeten, dat dan weer wel!
-
- Forum-lid
14 graden eind van de middag, prima weer voor een korte broek. Armwarmers aangehouden omdat ik een rustig rondje fietste.
Lang geleden dat er zoveel ebikes voorbij kwamen onderweg naar huis op mijn stadsfiets.
Ik trapte circa 150 watt (op gevoel) en ging af en toe niet harder dan 12,5 km per uur bij een windvlaag.
De ene na de andere ebike kwam voorbij op standje turbo.
Vrijdagmiddag naar Limburg om kort-kort een AGR lusje te fietsen in het zonnetje.
Ik trapte circa 150 watt (op gevoel) en ging af en toe niet harder dan 12,5 km per uur bij een windvlaag.
De ene na de andere ebike kwam voorbij op standje turbo.
Vrijdagmiddag naar Limburg om kort-kort een AGR lusje te fietsen in het zonnetje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heerlijk! Fiets laten staan en uit de wind eind van de middag en zojuist in de tuin geklust.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Uit de wind is inderdaad het toverwoord deze dagen. Donderdag t/m zondag wordt het heerlijk !
Adversity is the Catalyst of Change
Het voornemen is morgen nog even te gaan fietsen na het werk. De keuze is: een goed glas Japanse whisky & een lekker speciaalbiertje er bij in de achtertuin, in de zon en uit de wind, muziekje op de oortjes of weer gaan zwoegen met een noordooster 5
. De keuze wordt enigszins beinvloed door het feit dat ik de hele winter heb doorgefietst. Dat ga ik qua conditie niet weggooien.
Keuze gemaakt dus…
Doorduwen, blijven opbouwen.
Maar wat verlang ik toch naar een zomeravondritje met een mild, verkoelend briesje, dat de beentjes lekker ronddraaien zonder dat gebulder in de oren. Zonder het “it never gets easier, you just go faster” gevoel. Gewoon 4 uur lang 30 gemiddeld neerleggen op het asfalt en dan nog even 10 kuub hout gaan kloven en de heg snoeien en een uitgebreide pastamaaltijd bereiden.

Keuze gemaakt dus…
Doorduwen, blijven opbouwen.
Maar wat verlang ik toch naar een zomeravondritje met een mild, verkoelend briesje, dat de beentjes lekker ronddraaien zonder dat gebulder in de oren. Zonder het “it never gets easier, you just go faster” gevoel. Gewoon 4 uur lang 30 gemiddeld neerleggen op het asfalt en dan nog even 10 kuub hout gaan kloven en de heg snoeien en een uitgebreide pastamaaltijd bereiden.
older Budweiser
- daniel1975
- Forum-lid HC