Specialized
Ja heb zeker alle verdelers in de regio vangt Gent gecontacteerd voor de frame, maar niemand had er oog op om eentje binnen te hebben.
Bij shifting gears in Brugge ben ik er aangeraakt. Waren maar 40 frames voor de Benelux naar het schijnt.
-
- Forum-lid HC
Idd, niet meer aan te komen! Voor de liefhebbers er staat nog een maat 56 bij Slingerland in Haastrecht te koop, helaas een maatje te klein voor mij.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Normaal komt er nog een nieuwe frameset in oktober maar ook heel gelimiteerd, weet wel niet of die naar Europa komt.colnagofreak schreef: ↑29 aug 2017 17:57 Idd, niet meer aan te komen! Voor de liefhebbers er staat nog een maat 56 bij Slingerland in Haastrecht te koop, helaas een maatje te klein voor mij.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze is volgens mij een limited edition omdat ze nooit genoeg kopers gaan vinden die deze "schildering" mooi gaan vinden om er een massaproduct van te maken.AllezVin schreef: ↑29 aug 2017 18:07Normaal komt er nog een nieuwe frameset in oktober maar ook heel gelimiteerd, weet wel niet of die naar Europa komt.20170829_180547.pngcolnagofreak schreef: ↑29 aug 2017 17:57 Idd, niet meer aan te komen! Voor de liefhebbers er staat nog een maat 56 bij Slingerland in Haastrecht te koop, helaas een maatje te klein voor mij.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De mijne komt inderdaad ook van bij Shifting Gears. Top winkel.
-
- Forum-lid HC
Bij Specialized krijg je helemaal geen korting, zeker niet op nieuwe modellen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Officiëel niet nee.colnagofreak schreef: ↑01 sep 2017 17:00 Bij Specialized krijg je helemaal geen korting, zeker niet op nieuwe modellen!
Ongeveer 10% al dan niet in een aankoopbon is echter niet abnormaal.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Lcsmet schreef: ↑01 sep 2017 17:17Officiëel niet nee.colnagofreak schreef: ↑01 sep 2017 17:00 Bij Specialized krijg je helemaal geen korting, zeker niet op nieuwe modellen!
Ongeveer 10% al dan niet in een aankoopbon is echter niet abnormaal.
Als vaste klant moet er vast iets te regelen zijn.
Iemand nog een idee of er veel test fietsen zijn tijdens specialized day?
Specialized Diverge Axs
Vorig jaar in augustus waren er heel veel testfietsen en was eigen elke fiets die je wilde testen aanwezig. Of je er ook fietsen kunt kopen, weet ik niet.
Ik ben toen (ook) tot de conclusie gekomen dat ik een S-Works Tarmac wilde. Sinds een maand heb ik er eentje, zelf opgebouwd.
Helaas valt de testdag op 17 september samen met Groesbeeks Gruwelijkste.
Ik ben toen (ook) tot de conclusie gekomen dat ik een S-Works Tarmac wilde. Sinds een maand heb ik er eentje, zelf opgebouwd.
Helaas valt de testdag op 17 september samen met Groesbeeks Gruwelijkste.
Ik heb een vraag mbt mijn S-WORKS 2 bolts zadelpen. Het ronde kommetje waar de zadelrails op rusten vertoont een barst. Zou dit onderdeel los te krijgen zijn. Trouwens ik heb met rot gegoogled maar een dergelijke pen zwart met wit met 25 mm setback kan ik nergens vinden.
prj