Ja, dat jack was ook te groot. Heb ik normaal nooit aan, maar het was daar toen zo koud. Tijdens de afdaling uitgedaan omdat het te veel flabberde. Weer wat geleerd.
foto van je fiets
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier mijn 2e fiets:
Mooie fiets. Vraagje steek je zadelpen niet heel ver uit??? Of rij je bewust op een iets te klein frameGerboon schreef:Eindelijk eens wat foto's gemaakt van mijn fiets. Inmiddels een jaartje in het bezit en een paar duizend km mee gereden. Van toeren tot koers en gebruikt bij alle weersomstandigheden.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ja heeeeel snel, alleen voor mij maar max. 15 minuten zonder bidonhouders...
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
@Stuntman Mike
Mooie bak hoor die Venge! *kwijl*
Mooie bak hoor die Venge! *kwijl*
- Italia_david
- Forum-lid
dit is een beetje de nieuwe trent... minder torsi in het frame dus meer kracht op de wegilikebike schreef:Mooie fiets. Vraagje steek je zadelpen niet heel ver uit??? Of rij je bewust op een iets te klein frameGerboon schreef:Eindelijk eens wat foto's gemaakt van mijn fiets. Inmiddels een jaartje in het bezit en een paar duizend km mee gereden. Van toeren tot koers en gebruikt bij alle weersomstandigheden.
#passioneceleste #ridebianchi
Lijkt volgens mij vooral zo. Deze fiets gaat maar tot mt60 en al fietsende een aantal zaken nog wat aangepast. Geloof dat mijn zadelpen iets van 24cm uitsteekt maar dat moet ik zo even nameten.
Of het een te klein frame is weet ik niet. Ik heb hem zo naar plezier afgesteld. In den beginnen had ik een 10cm stuurpen 1cm lager dan dat nu mijn 13cm stuurpen staat. Een diepe korte zit kon mijn rug niet zo goed verdragen en nu geheel pijnvrij. Wel gekozen voor een wat kleiner frame en langere pennen om zo toch wat stijfheid te houden en een wat speelsere fiets te krijgen. In het verleden ook wel grotere frames gefiets maar toch niet echt mijn ding.
Drop is nogsteeds vrij fors met een cm of 14 maar lichte aapfactor dus geen probleem. (ben 1.95m met BBL van 97cm en spanwijdte van 2.05m)
Of het een te klein frame is weet ik niet. Ik heb hem zo naar plezier afgesteld. In den beginnen had ik een 10cm stuurpen 1cm lager dan dat nu mijn 13cm stuurpen staat. Een diepe korte zit kon mijn rug niet zo goed verdragen en nu geheel pijnvrij. Wel gekozen voor een wat kleiner frame en langere pennen om zo toch wat stijfheid te houden en een wat speelsere fiets te krijgen. In het verleden ook wel grotere frames gefiets maar toch niet echt mijn ding.
Drop is nogsteeds vrij fors met een cm of 14 maar lichte aapfactor dus geen probleem. (ben 1.95m met BBL van 97cm en spanwijdte van 2.05m)