Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
BertL
- Forum-lid
-
Contact
BertL
02 apr 2025 18:06
JPAR schreef: ↑02 apr 2025 17:08
BertL schreef: ↑02 apr 2025 11:58
JPAR schreef: ↑31 mar 2025 09:34
Die van ons loopt in juni af. Geen idee wat ik nu moet met 24 panelen? Iemand tips?
Dynamisch contract met per uur wisselende tarieven en dat combineren met timers op de grote apparaten (wasmachine/afwasser), zodat je op de goedkope uren met de meeste zon stroom verbruikt. Voor ons komt het neer op 9 maanden geld overhouden en 3 maanden betalen
Ik denk dat het inderdaad zoiets moet worden. Ga je er de komende weken eens in verdiepen. De ANWB schijnt wel goed te zijn hiervoor.
Oriënteer je even op het forum van Tweakers. Van de zelfde uitgever als Fiets.
Tibber en nog een tweede krijgen de beste beoordelingen van de klanten en de nerds die zich er tot achter de komma in verdiepen.
Als je het mij vraagt gaan we naar een situatie waarin prijzen laag zijn bij veel aanbod en omgekeerd.
hun fietsen.
-
JPAR
- Forum-lid HC
JPAR
02 apr 2025 19:10
BertL schreef: ↑02 apr 2025 18:06
JPAR schreef: ↑02 apr 2025 17:08
BertL schreef: ↑02 apr 2025 11:58
Dynamisch contract met per uur wisselende tarieven en dat combineren met timers op de grote apparaten (wasmachine/afwasser), zodat je op de goedkope uren met de meeste zon stroom verbruikt. Voor ons komt het neer op 9 maanden geld overhouden en 3 maanden betalen
Ik denk dat het inderdaad zoiets moet worden. Ga je er de komende weken eens in verdiepen. De ANWB schijnt wel goed te zijn hiervoor.
Oriënteer je even op het forum van Tweakers. Van de zelfde uitgever als Fiets.
Tibber en nog een tweede krijgen de beste beoordelingen van de klanten en de nerds die zich er tot achter de komma in verdiepen.
Als je het mij vraagt gaan we naar een situatie waarin prijzen laag zijn bij veel aanbod en omgekeerd.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Zo jammer dat er nog geen batterijen zijn die stroom echt lang vast kunnen houden.