Cannondale
Hierbij wat foto's
Dat dacht ik ook, maar het bleek van mijn zadelpen/zadel af te komen.synapse schreef:daniel1975 schreef:Als het 100% ritmisch overeen komt met de cadans is het vrijwel zeker het bb.
...
Dit kun je natuurlijk uitsluiten door de fiets op een montagestandaard te testen aangezien dan allen het bracket wordt belast.[/quote]
Precies, ook zadelpen, pedalen, balhoofd, stuur etc worden volgens hetzelfde principe dynamisch belast en kunnen dus veroorzaker zijn van gepiep en gekraak.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik was wellicht al een paar (voor mij logische) stappen te ver, dat díe usual suspects toch al wel gecheckt waren.NicoNB schreef:Dat dacht ik ook, maar het bleek van mijn zadelpen/zadel af te komensynapse schreef:daniel1975 schreef:Als het 100% ritmisch overeen komt met de cadans is het vrijwel zeker het bb.
Less is bore
Ja, dat zit er al meer dan een jaar. Het is niet echt een butsje, het is echt alleen de lak.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha zometeen is ie verkocht voordat ie daadwerkelijk te koop heeft gestaan.
MAAR de grote vraag is natuurlijk: wat komt er voor terug?
MAAR de grote vraag is natuurlijk: wat komt er voor terug?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een Speci uit de VS denk ik
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
zo'n alu apparaat? (je ziet het ik ben niet zo heel vaak in het speci topic te vinden )
Yes, maar het is allerminst zeker dat dit daadwerkelijk gaat lukken. Alternatieven zijn een Argon 18 Gallium Pro of een DeRosa XS maar die zijn me eigenlijk te duur...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, die blauwe Allez vs een King XS is een gevalletje 'beter duur dan niet te koop'
Less is bore