Specialized
Ja die zijn wel los te krijgen want die heb je ook nodig als je van een zadel met carbon rails naar een met aluminium rails gaat bijv. Even bij een specialized dealer langs gaan, die hebben ze wel liggen.
Volgens mij zijn er op het moment geen 25mm setback zadelpennen van Specialized, die zijn allemaal 0mm of 20mm.
Volgens mij zijn er op het moment geen 25mm setback zadelpennen van Specialized, die zijn allemaal 0mm of 20mm.
Ik wil al een jaar een allez sprint frame maar ben absoluut geen fan van de zwart-rode samenstelling. De sagan edition ook niet 100 % mijn ding maar er wel achter gezocht maar niet kunnen bemachtigen.
Buiten Europa zijn echte bangelijke kleuren beschikbaar, hier enkel dat saaie rood-zwarte. Nu voor 2018 komen ze met een nieuwe kleur grijs voor Europa... Waar blijven de blitse kleuren vanuit Australië en Amerika? Dat is toch ook wat hier goed zou verkopen lijkt me...
Buiten Europa zijn echte bangelijke kleuren beschikbaar, hier enkel dat saaie rood-zwarte. Nu voor 2018 komen ze met een nieuwe kleur grijs voor Europa... Waar blijven de blitse kleuren vanuit Australië en Amerika? Dat is toch ook wat hier goed zou verkopen lijkt me...
Normaal als je bij een grote specialized winkel of verdeler gaat kunnen die er wel aangeraken als je er vroeg bij bent.trammie schreef: ↑06 sep 2017 10:02 Ik wil al een jaar een allez sprint frame maar ben absoluut geen fan van de zwart-rode samenstelling. De sagan edition ook niet 100 % mijn ding maar er wel achter gezocht maar niet kunnen bemachtigen.
Ofwel laat je uwe frame herspuiten in een kleur da je wilt.
Kijk even hier: http://www.biker-boarder.de/shopware/sh ... e=&sgsale=trammie schreef: ↑06 sep 2017 10:02 Ik wil al een jaar een allez sprint frame maar ben absoluut geen fan van de zwart-rode samenstelling. De sagan edition ook niet 100 % mijn ding maar er wel achter gezocht maar niet kunnen bemachtigen.
Niets is wat het lijkt..
Als je deze bedoeld , die zijn ook al uitverkocht.
Was er ook in geïnteresseerd maar helaas.
Je moet er echt vlug bijzijn als ze nieuwe frame lanceren
Bedankt voor de tip. Ik heb zo'n kommetje kunnen bestellen bij Ring in Goirle.prjz schreef: ↑05 sep 2017 20:38 Ik heb een vraag mbt mijn S-WORKS 2 bolts zadelpen. Het ronde kommetje waar de zadelrails op rusten vertoont een barst. Zou dit onderdeel los te krijgen zijn. Trouwens ik heb met rot gegoogled maar een dergelijke pen zwart met wit met 25 mm setback kan ik nergens vinden.
prj
Bij 4bikes (België) is de blauwe ALLEZ SPRINT CHAMELEON nu op voorraad :
http://4bikes.be/nieuws/allez-sprint-chameleon
Dirk
http://4bikes.be/nieuws/allez-sprint-chameleon
Dirk