Het misstaat niet hoor. Zelf ben ik ook 1.91mtr en tob ook vaak met mijn rug. Misschien dat ik ook eens langere voorbouw uit moet proberen.Gerboon schreef:Lijkt volgens mij vooral zo. Deze fiets gaat maar tot mt60 en al fietsende een aantal zaken nog wat aangepast. Geloof dat mijn zadelpen iets van 24cm uitsteekt maar dat moet ik zo even nameten.
Of het een te klein frame is weet ik niet. Ik heb hem zo naar plezier afgesteld. In den beginnen had ik een 10cm stuurpen 1cm lager dan dat nu mijn 13cm stuurpen staat. Een diepe korte zit kon mijn rug niet zo goed verdragen en nu geheel pijnvrij. Wel gekozen voor een wat kleiner frame en langere pennen om zo toch wat stijfheid te houden en een wat speelsere fiets te krijgen. In het verleden ook wel grotere frames gefiets maar toch niet echt mijn ding.
Drop is nogsteeds vrij fors met een cm of 14 maar lichte aapfactor dus geen probleem. (ben 1.95m met BBL van 97cm en spanwijdte van 2.05m)
foto van je fiets
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Die had de fietsenmaker er al opgezet (gratis). Voordat ik er al te veel aan ga wijzigen ga ik er eerst een aantal km op fietsen. Maar ik snap je punt.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
Normaal gebruik ik papier als foto achtergrond maar wilde eens experimenteren met doek. Doe ik dus niet meer. Maar wil jullie deze fiets niet onthouden.
Prodigiosa van Gios Torino. is de 65 jubileum fiets. Heb er een compact op gezet omdat ik deze fiets vooral voor grote cols ga gebruiken. Voor hier in de polder heb ik een gewone Gios Torino Super Record.
Stelvio is de eerste uitdaging. Ik heb al 100en verschillende cols gedaan, maar de Stelvio zat steeds in de sneeuw als ik er was
De extra kilo van het stalen frame compenseer ik met mijn bourgondische impact
Heeft geen zin meer dat ik voor een tijd ga maar een compact lijkt me zo langzamerhand wel lekker. Afgelopen vakantie op Corsica alles nog met 42x26 gedaan en daar wordt ik nu toch te oud voor
Meer foto's in het Gios topic.
Prodigiosa van Gios Torino. is de 65 jubileum fiets. Heb er een compact op gezet omdat ik deze fiets vooral voor grote cols ga gebruiken. Voor hier in de polder heb ik een gewone Gios Torino Super Record.
Stelvio is de eerste uitdaging. Ik heb al 100en verschillende cols gedaan, maar de Stelvio zat steeds in de sneeuw als ik er was
De extra kilo van het stalen frame compenseer ik met mijn bourgondische impact
Heeft geen zin meer dat ik voor een tijd ga maar een compact lijkt me zo langzamerhand wel lekker. Afgelopen vakantie op Corsica alles nog met 42x26 gedaan en daar wordt ik nu toch te oud voor
Meer foto's in het Gios topic.
-
- Forum-lid HC
Nieuwe van Garmin gaat passen http://www.futurumshop.nl/garmin-cadanssensor.phtmlVizionary schreef:
Zo de nieuwe wielen staan eronder, ben er echt blij mee. Alleen moet ik nog wat doen aan het ventiel, dat maakt nog wat lawaai. Helaas past mijn garmin cadans meter er nu niet meer op.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Daar heb je deze voor http://www.futurumshop.nl/garmin-snelheidssensor.phtml of beide gecombineerd http://www.futurumshop.nl/garmin-snelhe ... nsor.phtml . Allebei zonder magneet.Vizionary schreef:Hoe zit het dan met de wielmagneet voor de snelheid? Want sommige garmins zonder de cadans/snelheidsmeter zijn een ramp. Dan krijg je de heletijd snelheid als je stilstaat.
What makes the boat go faster?