Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Gisteren pas zon, zodra ik weer thuis was. Vandaag zou de hele dag droog zijn, maar helaas gaat het regengebied recht over ons heen. Dus de hele dag al regen. Voor de natuur wel lekker, maar helaas wordt dit een dag binnen blijven.
Gisterenavond regende het een behoorlijke tijd (hier is 9mm gevallen), maar vanochtend om 08.00u droogde het langzaam aan al op. Uiteindelijk 140km op de teller, maar met enorm slechte benen. Daar heb ik nog wel een paar dagen plezier van...
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
De regen begon pas laat, tegen 14:30. Dus ik had nog droog kunnen rijden.....echter besloten om de hobby auto een zomer-klaar beurt te geven. Die kan er weer tegen zodra het droog wordt, al dat gore strooizout is nu tenminste weg.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is maar wat je topweer noemt. Boven de 25 graden. Dat is niet grappig meer.
-
- Forum-lid
Hoezo dan?
Wij hebben hier in noord-Frankrijk de afgelopen dagen alleen maar 27 tot 30 graden gehad. Heerlijk!
En dat draait nu om naar 14 graden morgen en fikse regenbuien met onweer deze avond.
Geweldig voor de moestuin dus.
Ik kan me niet anders herinneren dan koninginnendagen op 30 april met juist dit soort temperaturen en daarna heftige regens en afkoeling.
Ik zie een duidelijk patroon.
Wij hebben hier in noord-Frankrijk de afgelopen dagen alleen maar 27 tot 30 graden gehad. Heerlijk!
En dat draait nu om naar 14 graden morgen en fikse regenbuien met onweer deze avond.
Geweldig voor de moestuin dus.
Ik kan me niet anders herinneren dan koninginnendagen op 30 april met juist dit soort temperaturen en daarna heftige regens en afkoeling.
Ik zie een duidelijk patroon.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteravond even een ritje van net geen 100 km gemaakt en sinds lange tijd weer thuis gekomen met bevroren tenen. Ook nog eens net de pont gemist dus toen ik eindelijk aan de overkant was licht onderkoelt ondanks het extra jasje dat ik mee had. Weer even wennen, hoop dat het snel weer warm wordt want dat rijdt toch een stuk lekkerder!
Gisteren was t best Fris ja, lekker lang-lang gereden. Met wat zonnestralen erbij was t lekker, maar helaas was het merendeel van de rit bewolkt. Toch nog wel fietsers in kort-kort gezien. Met net 10 graden lijkt me dat toch vrij koud... Brr.
Voordeel was wel dat het op de meeste fietspaden lekker rustig was. En dat is bij 20gr meestal wel anders...
Voordeel was wel dat het op de meeste fietspaden lekker rustig was. En dat is bij 20gr meestal wel anders...